niedziela, 1 lutego 2015

3 urodziny Scrap Butiku - Blog Hop

To już 3 lata Scrap Butik dwoi się i troi żeby pomóc Wam w rozwijaniu pasji. W sklepie możecie znaleźć mnóstwo przydasiów do scrapów, kartek, albumów, a na blogu Scrap Butiku co miesiąc kilkanaście inspiracji . Dziękujemy, że jesteście z nami!
Dzisiaj w Dniu 3 Urodzin zapraszamy wszystkich do blogowej zabawy. Wyruszamy w podróż po blogach projektantek zaczynając od głównego, firmowego http://scrapbutikblog.blogspot.com/ , tam znajdziecie informację, który blog jest następny w kolejce do odwiedzin.U każdej projektantki zostawiacie komentarz, u każdej projektantki znajdziecie fragmenty hasła. Całe hasło zapisujecie w komentarzu na ostatnim blogu.
Dwie, wytrwałe osoby uhonorujemy nagrodami.


Moja praca powstała jako inspiracja na warsztaty online w Scrap Butik TV, które odbyły się wczoraj.
Albumik warstwowy, z mnóstwem elementów, stempelkowych wycinanek i świetnych foliowych przekładek. Wykorzystałam do niego karty do journalingu i ozdoby ze Scrap Butiku.
















Hasło Blog Hopa brzmi:

Świętujemy z Butikiem 3 urodziny.


A teraz skaczecie do Enczy, gdzie czeka na Was jej praca i następna część hasła.



84 komentarze:

  1. Dziękuje za wspaniałe inspiracje i cudowne, przyjazne miejsce w sieci. Cmok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj, naj, naj lepszego i wielu wspaniałych, owocnych lat tworzenia i inspirowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumik jest mega :) nie tylko ten, ale i poprzednie (ujawnione podczas warsztatów) :) wielkie DZIĘKUJĘ za dotychczasowe 3 lata :) wszystkiego, co najlepsze na kolejne... wielu inspirujących chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna inspiracja. Aż człowiek się nie może doczekać, co wymyślicie na kolejne warsztaty w ScrapButiku :)
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego !!!! Sto lat, sto lat....

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz kolejne 3 lata, a później kolejne.. i kolejne :) Z mnóstwem inspiracji :)
    Szalenie podoba mi się u Ciebie te nagromadzenie szczególików, malutkich dodatków, papierowych elementów, co tworzy niesamowity klimat albumiku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała inspiracja!:) Uwielbiam scrapbutikowe warsztaty!

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne są te przezroczyste przekładki, na pewno wykorzystam ten pomysł jak tylko dorwę gdzie podobne karty albo wymyślę zamiennik ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. I ten albumik i ten wczorajszy są przepiękne. Z radością uczestniczyłam w warsztatach. Powodzenia na wszystkie następne "trójki" lat tworzenia i prowadzenia sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje!
    To kolejne dziełko sztuki scrapowej :) Cacuszko, które można oglądać na okrągło.
    Podziwiam pomysłowość, spontaniczność w komponowaniu i dobieraniu dodatków.
    Warsztaty były świetne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny! Wszystkiego Naj.....

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosia album wymiata, nie mogę doczekać się własnych stempli!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten album, oglądałam wczoraj warsztaty i na pewno popełnię taki , bo bardzo mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gosia, cudne warsztaty a albumiki są przepiękne :))

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam, że na tak małej przestrzeni można zmieścić tyle dodatków! album fajny, nieprzesadzony i ze smakiem. może jak się w końcu zdecyduję na taki mini album?! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem zachwycona albumikiem ale w ogóle ilością dodatków bo ja tak nie umiem niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. album cudny :) a dodatki jakie śliczniusie i jak rewelacyjnie podobierane :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam Twoje prace ❤️

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniała praca.......inspirująca

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow!! Albumik zapiera dech w piersiach i łezka się w oku kręci że też jestem na jego kartach. Cudownie było Cię wczoraj podglądać przy tworzeniu takiego cudownego albumiku.. Niesamowity dobór dodatków i szybkośc wykonania. Chylę czoła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny, bogaty albumik! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  22. Sto lat:) dziękuję Gosiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Oglądałam jak najlepsze romansidło! Gosiu kolejnych lat! I wielu projektów w Scrap TV!
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  24. ten album po prostu wymiata. Cudnie wygląda!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny album Gosiu! Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  26. Sto lat twórczej pracy, stałych i przyszłych klientów, a także nietuzinkowych pomysłów:-)
    A album jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gosiu dziękuję Ci za wczorajszy cudowny wieczór. Bawiłam się świetnie a Twój albumik jest przepiękny. :)
    jeszcze raz wszystkiego co najlepsze z okazji urodzin. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Karteczka tu, klekuś tam, do tego moc i głowa pomysłów..To się nazywa prawdziwa kreatywność. Czego mogę cI ŻYCZYĆ na kolejne lata- aby uśmiech, poczucie humoru i kreatywność przez duże K nigdy Cię nie opuszczały i abyś nas wciąż inspirowała. I aby każdy Twój dzień był tak kolorowy jak ten przepiękny album.Pozdrawiam i raz jeszcze wszystkiego najlepszego!:)_)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sto lat, wszystkiego najlepszego, dalszych sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  30. Album Gosiu przepiękny, zdjęcia również , a wczoraj było super .Oby częsciej !

    OdpowiedzUsuń
  31. Nawet obiad u teściów mnie nie powstrzymał by Was odwiedzić i pozostawić kilka miłych słów.
    Wszystkiego co najlepsze oraz kolejnych sukcesów życzę całej Butikowej ekipie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Album jest przepiękny i z wielką radością spędziłam wczoraj z Tobą Gosiu czas za co bardzo Ci dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetnie się Ciebie wczoraj oglądało. Album cudowny! Dziękuję za inspirację.

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny albumik! :)) ten wczorajszy również

    OdpowiedzUsuń
  35. Oglądałam wczoraj.
    Niesamowity ten album!

    OdpowiedzUsuń
  36. Dziękuję za twoje warsztaty!! Dzięki za inspirację . Wiele informacji . . . Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  37. Dzięki za wspaniałe warsztaty. Było bardzo inspirująco :-)

    OdpowiedzUsuń
  38. Albumik świetny, wprawdzie wczoraj nie mogłam być do końca, ale i tak jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny album Gosiu :) Szkoda, że nie mogłam wczoraj uczestniczyć w warsztatach :( Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Bajeczny album - podglądałam jego tworzenie! Wszystkiego najlepszego, fruuuunę daaaaaleeeeej! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetny album, podoba mi się absolutnie każdy, nawet najmniejszy detal! Love love!
    Dzięki za wczorajsze cudowne warsztaty, pewnie bez Ciebie w życiu nie zrobiłabym albumiku schodkowego :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Fantastyczny album! Nawet jest imbryczek ^^ Ekstra :)

    OdpowiedzUsuń
  43. cudny album, wszystkiego dobrego ;)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wspaniały, taki ciepły! I cudownie ozdobiony.

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękny, cudna kolorystyka.

    OdpowiedzUsuń
  46. Genialny album i świetne dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowny album, wspaniałe warsztaty, dziękuję za nie!!! I wszystkiego najlepszego Gosiu!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. album jest cudny - fajnie tak popatrzeć jak powstawał od podstaw - super -dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  49. cudny albumik i super warsztaty !!!

    OdpowiedzUsuń
  50. album pełen inspiracji i energii Gosi...

    OdpowiedzUsuń
  51. inspirujący i napakowany albumik ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Gratuluję urodzin :) i pieknych scrapowych pomysłów :))

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak zawsze pieknie i kolorowo , zycze kolejnych inspiracji ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. warsztaty rewelacyjne, dziękujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Warsztaty były fantastyczne! Buziaki, skaczę dalej ;p

    OdpowiedzUsuń
  56. świetny ten albumik. Chciałabym pomacać na żywo wszystkie te albumiki z półki, o której mówiłaś na warsztatach.

    OdpowiedzUsuń
  57. Cudowny album. Też bym taki chciała *_*

    OdpowiedzUsuń
  58. świetny albumik :)
    bardzo szkoda że nie mogłam oglądać scrap butik tv wczoraj

    OdpowiedzUsuń
  59. Tylka 3 latka i aż tyle cudnych inspiracji :)))
    Dziękuję i życzę wielu twórczych lat dla całego zespołu :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Wena niechaj dopisuje,
    niech pomysłów nie brakuje,
    niech się wielu inspiruje!

    Niech klienci zaglądają,
    niech pieniążki zostawiają,
    na zakupy niech wracają!

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczny, ja tak nie umiem :(, ale z przyjemnością podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Przepiękny album. Warsztaty oglądałam... ale nawet nie śmiem się brać za warsztat. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękny albumik, ja na wczorajsze warsztaty niestety nie zdążyłam:/ Za to jak oglądam takie prace to myślę, że te karty do journalingu w końcu wylądują również u mnie...;P

    OdpowiedzUsuń
  64. Dziękuję za inspirację. Oglądałam warsztaty i razem z Tobą tworzyłam.

    OdpowiedzUsuń
  65. Piękny albumik, żałuję, że nie mogłam wziąć udziału w warsztatach :(

    OdpowiedzUsuń
  66. Bardzo dużo szczegółów! pomysłowo! :)
    Sto lat dla Scrap butiku z okazji ur :D

    OdpowiedzUsuń