sobota, 10 maja 2014

Mini album

Inspiracje do tego albumiku zaczerpnęłam z dwóch miejsc. Okładka to natchnienie pracami Wilny Furstenberg, pomysł na wykorzystanie  ramki z kolekcji Primy jako okładki mini albumu -  fantastyczny!
Druga moja inspiracja to Encza i jej kapitalne warsztaty we wczorajszej edycji Scrap ButikTV. Zaczerpnęłam z pomysłu Enczy harmonijkowy układ i tagi. Wykorzystałam w swojej pracy papiery i dodatki z niesamowitej Primowej kolekcji Seashore. Fotki już kilka razy pojawiały się u mnie w pracach, rodzinne wakacje na Korfu, niezapomniane chwile...
Tak więc mój albumik odbiega wyglądem od Enczowego, ale warsztaty w Scrap Butik TV bardzo mnie zainspirowały!

























Pozdrawiam!



17 komentarzy:

  1. Genialny! i kolejne maleństwo :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest taki malutki, to ta większa ramka 13 x 10 cm :D

      Usuń
  2. Przepiękny jest :) świetny pomysł z tą ramką na okładce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu, jaki to cudne!!! Dużo pracy ale efekt powalający :)
    Z tą ramką album wygląda obłędnie!
    Pozdrawiam Cię serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna, przyjemna i delikatna, dodatki są rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczny jest ten album, na prawdę bardzo bardzo mi się podoba. Z wierzchu lekki i delikatny, bardzo kobiecy, a w środku cudownie zescrapowany. Piękne rzeczy tworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny pomysł - album kipi pozytywną energią ! Piękny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale cudo! I nie potrzebne inne pamiątki z wakacji...
    A ramka na okładce - rewelacja!

    OdpowiedzUsuń