środa, 16 kwietnia 2014

Z Owcą pogaduchy nocne ...

Zmusiła mnie Olga do założenia Skypa, uległam ( długo się opierałam), no i czym to się skończyło???
Do 2:30 gadałyśmy i bawiłyśmy się papierkami i nowymi przydasiami.

Oto moja karteczka, tworzona nocą. Cały czas jestem pod wrażeniem sobotnich warsztatów z Enczą, dlatego znowu pojawiły się darcia i tuszowanie. Warstwy uwielbiam od zawsze, więc układanie kolejnych pięterek jest dla mnie wyłącznie przyjemnością i dobrą zabawą, a darte tło bardzo mi sie podoba i dlatego jeszcze jakiś czas sobie poszarpię papierki :)

Coś czuję, że nocne scrapowanie z Olgą powtórzy się wkrótce :)









Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. O tak-warsztaty z Enczą długo zostają w pamięci. :)
    Śliczna karteczka, pięknie się skrzy tu i ówdzie, i te warstwy ... :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaka śliczna! Z brokatem Ci na prawdę świetnie wyszło, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. za te warstwy to ja już Cię podziwiam od dawna. Piękna karteczka, brokatowe kropeczki pięknie tu pasują

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosiu piękna karteczka :)
    Bardzo zazdroszczę wszystkim, którzy mieli okazję chociaż raz uczestniczyć w warsztatach Enczy, o których ja marzę...niestety kilometry mnie ograniczają, nad czym bardzo ubolewam...no cóż. ..może i moje marzenie się kiedyś urealni ;)

    OdpowiedzUsuń