wtorek, 29 kwietnia 2014

Prosto, nie bez powodu...

Trafiło mi się i tak naprawdę nie wiem jak to się uda :)
W czwartek unijny festyn na stargardzkiej Starówce, szkoły prezentują europejskie kraje. Nasza wylosowała Francję, a ja trafiłam do grupy organizatorów. Pomysły festynowe mamy różne, ale ja zrobię to co lubię, pokartkuję sobie :) No właściwie nie sobie, poprowadzę mini warsztaty dla chętnych, w bardzo nieprzewidywalnych warunkach - pogoda , kawałeczek stołu :)  Przygotowałam prościutką karteczkę - wzór. Elementy już wycięte, kwiatki w koszyczkach czekają, będzie zabawnie!



Pozdrawiam!








8 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka. Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. o ja a ja nei moge byc :( Bede kciukac za dobrą pogode a paryska karteluszka cudna !

    OdpowiedzUsuń
  3. E tam, że prosta. Fajowa jest! Sama bym przyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaa... u nas unijny festyn na świeżym powietrzu jest 9-go i też mam poprowadzić warsztaty, oj, oj... mam trochę stracha, ale generalnie jestem podekscytowana:)) życzę Tobie i sobie super pogody i super zabawy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pomysł - będzie super :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna kartka... kształt, kolory, wzory - wszystko do siebie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń