piątek, 6 września 2013

Pudełeczko... podnieś wieczko :)

Wiem, wiem, zanudzam was kartkami w pudełku. No cóż, skoro stały się takim hitem, robię, a przy tym mam wiele zabawy. Dobrać papiery, kwiaty, dodatki... kombinowanie z kompozycją - lubię, baaardzo!
Tym razem pociachałam Pink Paislee - Indigo i "Rozalię w ogrodzie" Studio.75, wypróbowałam nowe wykrojniki Memory Box dodałam kwiatki Primy  i perełki w płynie.  Oczywiście niezastąpiona i ulubiona jest baza kartkowa i pudełkowa Papierowej Galanterii.















:)

7 komentarzy:

  1. КРАСОТА! Завораживает))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, zachwycający komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uroczy komplecik!Posyłam moc serdeczności i ciepłe pozdrowienia-Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ileż dodatków, a jak świetnie to wszystko razem wygląda :)

    OdpowiedzUsuń