niedziela, 15 września 2013

Projektantka gościnna:)

Już we wtorek na blogu http://123scrapujty.blogspot.com  ruszy nowe wyzwanie. Dostąpiłam zaszczytu bycia projektantką gościnną, co jest ogromnie miłe!  Jaki jest temat wyzwania i jakie wytyczne dowiecie się już we wtorek 17 września, a moja praca to LO ze zdjęciem mnie i mojej mamy zrobione oczywiście przez mojego tatę. Tym razem jednak nie uśmiecham się do fotografa, ale na pewno do mojego starszego brata :)










Wszystkie materiały wykorzystane do scrapa znajdziecie w Scrap Butiku, wykorzystałam głównie kolekcję BoBunny "The Avenues".


3 komentarze:

  1. gratuluję :*
    LO kapitalne :D świetnie dobrałaś dodatki :)
    a zdjęcie urocze :D fajną minkę masz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna ciepła praca i jakie rozbrajające uśmiechy!

    OdpowiedzUsuń