sobota, 21 września 2013

Czytaj....

Mój kolejny sentymentalny scrap. Zdjęcie z moim tatą i zapatrzona w niego mała Gosia. Czytał mi (jak mama wspomina) prawie od urodzenia. Wtedy nikt nie mówił o tym, że czytanie dziecku jest tak ważne, nie było akcji "Cała Polska czyta dzieciom", a On czytał, opowiadał, śpiewał... Otwierał świat wyobraźni i wrażliwości...
Moje LO bardzo jasne, pastelowe, z mnóstwem warstw i elementów, są też przeszycia i kleksy, jest też bielenie gesso, aby osiągnąć bardziej shabby efekt.












Pozdrawiam!


10 komentarzy:

  1. Gosieńko, aż się wzruszyłam. Cudowne LO przepełnione pięknymi uczuciami.
    Bardzo, bardzo mi się podoba - zainspirowałaś mnie tą pracą, dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna strona! Też jestem poruszona :*

    OdpowiedzUsuń
  3. i mnie wzruszyła historia i praca, która wyszła pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny... mało oryginalnie, ale też się wzruszyłam...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny, pamiątkowy scrap:) Fotka jest cudna:))

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne są Twoje karteczki - masz swój styl, taki ulotny i delikatny :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń