piątek, 2 sierpnia 2013

Mini album - Paryż

Uwielbiam mini albumy. Karty do paryskiego albumiku wycięłam Cricutem z papierów Messy Head. Większość dodatków pochodzi też z tej kolekcji. Śliczny satynowy kwiat na okładce to Melissa Frances.
Wybrałam niewiele fotek z kilkuset (!) jakie zrobiłam w Paryżu, ale myślę, że oddają klimat i tą radość jaka mi zawsze towarzyszy w Paryżu - kocham to miasto.
Papiery Olgi są idealne do takich prac, delikatne kolory, wzory i rozbielenia . Ten albumik postarzałam tuszowaniem, ale myślę, że następny będę postarzać gesso , powstanie coś bardzo shabby.
Zdjęć dużo, jak to w albumowych postach. Zapraszam!






















Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. Piękności :)
    Też kiedyś pojadę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jeju, genialny :D bardzo paryski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozkleiłam się nad nim! Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdyby to był mój album i moje zdjęcia w nim, byłby to mój ulubiony i najczęściej oglądany :))

    OdpowiedzUsuń