piątek, 3 sierpnia 2012

Na ślub, jubileusz...

karteczka bardzo pastelowa za sprawą papierów Pion design, które idealnie do siebie pasują, maja vintagowy klimacik i zachwycają detalami. Wczoraj dostałam do sklepiku nowy wykrojnik Magnolii, a właściwie zestaw maleńkich zawieszek. Miłość od pierwszego wejrzenia, te małe tagi będą często u mnie gościć. Tutaj dyndają sobie przy bukiecie. Całą kartkę ubrał dodatkowo tiul i moje ulubione malutkie stempelki. Przy bukiecie gniecione wstążeczki. Na karteczce znajdą się jeszcze imiona ślubujących i gotowe. Całość mocno warstwowa , tak jak lubię:)














Pozdrawiam!

8 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba!!!!!!!!!!!!!!!!!!A na tagi też zwróciłam uwagę...może się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co za cuuudooo! Jak dobrze, że wychodzę za mąż to może uda mi się dostać taka kartkę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Super ta kokarda!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka a te wykrojniki tagowe są bombowe!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta malutkie zawieszki są bardzo urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ...mmm jaka warstwowa karteczka.
    Cudo!
    No i wykrojniki miodzio.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajowa karteczka! Pozostaje tu u Ciebie na dluzej - musze Cie popodgladac :)

    OdpowiedzUsuń