piątek, 20 lipca 2012

Tildusia

słodziutka z prezentem z najnowszej kolekcji Magnolii , zagościła na mojej kartce. Pastelowe, cudowne papiery TSC "Sweet Childhood"  i Crafthouse "Love Songs" pasują do magnoliowych stempli idealnie. Na kartce kwiaty i listki z wykrojników Magnolii. Jest jeszcze ukryty tag na którym umieściłam nowy, świetny stempelek z napisem. Wszystkie materiały z mojego sklepiku do którego serdecznie zapraszam, "napisowy" stempelek będzie wkrótce również dostępny.
Karteczka dla Kogoś wyjątkowego, dotrze troszkę po czasie, ale tak już mam,że zdążyć nie mogę:)






Pozdrawiam!

6 komentarzy:

  1. oj przepiękna jest :) świetna kartoszka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejna cudowna...cudowna!

    Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa, to dodaje mi twórczych skrzydeł.
    Ślę słoneczne pozdrowienia.
    Peninia ♥

    http://peniniaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna, słodka kartka! i te kwiatuchy mniam! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ha !! i trafiła właśnie do mnie :D

    OdpowiedzUsuń