środa, 6 czerwca 2012

Zawieszka

Dzisiaj pierwsze urodziny  magnoliowego bloga
Tak, tak to już rok naszych inspiracji, wyzwań, rok spotkań z miłośniczkami Magnolii i Tildy.
Na dzisiejsze urodziny przygotowałam zawieszkę, bardzo słodką dla małej, albo dużej królewny.
Wasze zadanie - wyzwanie,  to absolutnie dowolna praca ze stemplami Magnolii. Zapraszam!
To wyjątkowe, urodzinowe wyzwanie premiowane jest podwójnie. Zostanie wylosowana nagroda, niespodzianka prosto z Magnolii, wygrać tez możecie, drogą losowania prezentowane dzisiaj prace DT, moją zawieszkę również:))







7 komentarzy:

  1. Ale piękna...skoro okazja taka wyjątkowa to może skuszę się na wyzwanie :) jeszcze gdzieś mam zachomikowane kilka odbitek stempelków :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Cuda! Nic innego nie pozostało, tylko brać się do roboty! Czasu brak...skuszę się;-)).

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu dziękuję:) Widzisz nawet bym nie wiedziała...;) Ech nie mam teraz czasu na nic:) Nie dość,że życie osobiste skomplikowało mi się sekrucko... Ale... Ale że tak powiem odplątam to wszystko! To jeszcze... Od lutego pracuję w przedszkolu:) Prywatnym więc 8 godzin;) I jak wracam to brakuje mi sił:D Heh ale strasznie fajnie mi się pracuje więc choć życie zawodowe układa mi się po mojej myśli-póki co tfu tfu!:) Buziaki pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  4. mam po prostu zdolną Ciocię ;D Jestem dumna o !

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudowne kolory Pani Gosiu!

    OdpowiedzUsuń