niedziela, 10 czerwca 2012

Scrap

Przygotowywałam wczoraj zdjęcia do mini albumu i tak mi te fotki siedziały w głowie, że dzisiaj miałam tylko jedną myśl "Zrób LO!!!!" Posłuchałam :)))) i zrobiłam. Zdjęcie z dawnych czasów, zrobione prawie 17 lat temu na rodzinnym spotkaniu w Nakle. Uroczystość z okazji urodzin mojej babci, ale były to też drugie urodziny mojego synka. Poznał wtedy swoich o rok starszych kuzynów. Dzisiaj to już młodzi mężczyźni, ale tak naprawdę...ciągle duzi chłopcy:)))
Uwielbiam to zdjęcie i wszystkie z tego wyjazdu. Zobaczycie je już za tydzień w albumiku.
Dzisiaj mój scrap na cudownych papierach ILS "Marine":







Pozdrawiam! Gosia S.


13 komentarzy:

  1. cudowny

    musiał to być fajny wyjazd - bo wspomnienia spowodowały że powstał świetny LO

    Ps. Gosiu z co to papier - jako baza scrapa ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej! Dziękuję! To najnowsza kolekcja ILS "Marine"
    http://scrapbutik.pl/pl/c/ILS-Marine/147

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny scrapik, mój ulubiony styl:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób więcej scrapów!! Kochana to jest cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  5. niezwykły scrap a zdjęcie super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudne Ci to LO wyszło!!!
    Takie klimatyczne, radosne :).
    Ogląda się je z prawdziwą przyjemnością.

    OdpowiedzUsuń
  7. Małgoś mam jedna myśl - scrapuj, scrapuj więcej. Boski LO

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu - zamarłam :) ten scrap jest fantastyczny :) aż mam ochotę go zliftować, mogę?

    OdpowiedzUsuń