niedziela, 17 czerwca 2012

Ogry mają warstwy , czyli warsztaty z Enczą:)

Dzisiaj pojechałyśmy z Magdą na warsztaty do cudownego miejsca "Piątek Trzynastego" . Warsztaty z Enczą!!!
Wspaniale! Świetna atmosfera, przemiłe towarzystwo i pełna energii Encza, to warsztaty w skrócie.
Nie napracowałam się zbyt wiele, no może trochę, cudowną okładkę mojego albumiku warstwowała Mistrzyni. Sekundowałam jej dzielnie, tuszowałam i przyklejałam kosteczki 3D:))))
Wnętrze albumu czeka na ozdabianie, pokażę wkrótce!
Tymczasem fotki i okładka albumiku. Było też króciutkie spotkanie z Beatką - Zielonooką. Dziękuję za świetne wrażenia, emocje i mnóstwo ispiracji!!!

Encza, Zielonooka i ja:)
Magda zabiera się do pracy.

Wycinamy różyczki...

Ciągle wycinamy...

Bazy wycięte, teraz tuszowanie.

Tuszowanie...

Szycie...

Etap pracy nad moją okładką... warstwy, warstwy...

Udaję,że pracuję...

udaję w dalszym ciągu:))

A reszta nie udaje, tylko pilnie pracuje!

Prawie kończymy...


"Moja" okładka

Ma tyle warstw, jest cudna!

Było pięknie!


11 komentarzy:

  1. ooo, świetna relacja, widać, że warsztaty się udały, i że było niezwykle sympatycznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. FANTASTYCZNA okładka, czekam na zdjęcia wnętrza!

    OdpowiedzUsuń
  3. okładka cudna!!!
    ja wyglądam koszmarnie, tak szybko do Was pędziłam:)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Też chcę!!!

    Cudownie Wam:)Ślę uściski i słoneczne promyki z pozdrowieniami*
    Peninia ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. aj, aj... warsztatów zazdraszczam...
    piękne warstwy.
    szkoda, że na zlocie w Warszawie warsztaty Finn są w tym czasie co Enczy, nie mogę być w dwóch miejscach na raz... Okrutnie nad tym ubolewam...

    OdpowiedzUsuń
  6. cudo Gosiu :-) Miło Was podglądać razem przy pracy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. musiało być niesamowicie :) a efekty pracy fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne warsztaty. super przygoda. zazdraszczm. warstwy to moje marzenie. nie wychodza mi jakbym chciala. pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojejku jak ja Wam zazdroszczę tych warsztatów, a okładka jest przecudna!

    OdpowiedzUsuń