środa, 20 czerwca 2012

Nowe wyzwanie na magnoliowym blogu

To już 54 wyzwanie na oficjalnym blogu magnolii TOMIC.Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału. Temat dzisiaj to tag ze stemplami kwiatowymi Magnolii, lub stempelkiem na którym wystąpiły kwiaty.
Wyróżniłam się dzisiaj w naszym DT:)) i na moim tagu nie ma stempelka z Tildą. Wykorzystałam stempelki z kwiatami z bardzo starych kolekcji. Nie pokolorowałam kwiatów! Odbiłam je na magnoliowych papierach. Ułożyłam warstwami i uzupełniłam wykrojnikowymi listkami.
Wygląda toto tak:))





Pozdrawiam!


11 komentarzy:

  1. Świetny tag! Jak zawsze zresztą :)I muszę w końcu zamówić sobie te listki bo są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda cudne :)
    Warstwy jak u Enczy :D Musze kiedyś tak spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie! pięknie wyglają kolorki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podziwiałam na fc ,podziwiam i tu,sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag.
    Piękne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny TAG, jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń