niedziela, 15 kwietnia 2012

Wiosna w Paryżu

Ostatnio nie biorę udziału w wyzwaniach, mam ich dosyć każdego dnia:)), ale czasami, czemu nie?
Śliczne grafiki, jakie należało wykorzystać w pracy, zachęciły  mnie do zrobienia paryskiej karteczki.
Idealnie pasują do takich klimatów nowe papiery ILS i TSC . Wiosna w Paryżu może jest, ale u mnie za oknem szaro, deszczowo i zimno. Dobrze chociaż popatrzeć na słodkie kolorki i pomarzyć o spacerach paryskimi ulicami:)
Karteczka na wyzwanie  Janet  .





Miłego popołudnia!


16 komentarzy:

  1. prześliczna karteczka!!! cudne kolorki!!!

    u mnie też za oknem bardziej jesiennie niż wiosennie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie miodzio, i te warstwy - zazdraszczam

    OdpowiedzUsuń
  3. Paryski szyk i klasa - booosko :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paryz, romantyczny Paryz. Piekna delikatna kartka, lubie koronki w kartkach, super.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeurocza:) Wspaniale tworzysz:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna!Kocham Paryskie klimaty!

    OdpowiedzUsuń
  7. FANTASTIC :) Goniu ... Ty wiesz :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne połączenie wszystkiego :D
    Piękne te Twoje karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna kolorystyka, klimacik i styl :->

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie piękne, zgrane kolorki- śliczna praca : )

    OdpowiedzUsuń
  11. This card is just beautiful!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna praca - uwielbiam takie zestawienie kolorów!

    OdpowiedzUsuń