środa, 4 kwietnia 2012

Vintagowo, warstwowo

Karteczka zainspirowana śliczną mapką z bloga Scrap Map. Wykorzystałam papiery z najnowszej kolekcji PION Design i wykrojniki , trochę białej farby, wstążka vintage i kartka gotowa.






Dziękuję Wam za przemiłe komentarze pod wczorajszym postem. Dzisiaj druga wersja wczorajszego zaproszenia, po poprawkach. Zielone listki zamiast czerwonych, brokat i kropelki na różyczkach i koniecznie, koniecznie czarne piórko ( co ja się piórek naszukałam:)) Teraz wygląda tak:




Pozdrawiam serdecznie! W następnym poście będzie baaardzo kolorowo! Pa!



14 komentarzy:

  1. Wspaniała!!! cudownie użyłaś tej mapki! I śliczna kartka z piórkiem!

    OdpowiedzUsuń
  2. aaaach, cuuuudna karteczka!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka wg mapki niesamowita! Poprzednia wersja zaproszenia bardziej mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka:)piękne wykrojniki:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie:) Kukułeczka kuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne kartki i do tego jeszcze z ptaszkami:) mhrrry.......

    OdpowiedzUsuń
  7. Och jakie piękne!!! cudowne te wszystkie detale! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kartka z użytymi wykrojnikami niesamowita:D
    Podoba mi się w Twoich kartkach warstwowość.
    Zaproszenie nabrało mocniejszego wyrazu.
    Wcześniejsza wersja byłą delikatniejsza, ale osoba zamawiająca ma tu decydujący głos.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowita ta pierwsza!!:))

    OdpowiedzUsuń
  10. cuudna! :)
    dziękuję, że zinterpretowałaś naszą mapkę! :)

    OdpowiedzUsuń