sobota, 28 kwietnia 2012

Tildowy album

W najnowszym magazynie "Magnolia Ink." jedną z opublikowanych prac jest mój Tildowy album, a dokładnie jego okładka. Nie mogę jej pokazać, ale pozostałe strony tak:)
Bardzo wakacyjny, po prostu Tilda latem. Do albumu można wpiąć karty ze zdjęciami z wakacji i wtedy będzie to fajna pamiątka, a nie tylko Tilda dla Tildy:)))









Album powstał w większości z papierów Dear Lizzy Neapolitan American Craft, cały czas dostępnych w Scrap Butiku. Tam też Tilda z rowerkiem i Tilda z biedronką.

Jeśli mowa o Scrap Butiku. Czy słyszałyście już o DT sklepiku??? Jeśli nie, zapraszam na bloga Scrap Butiku po szczegóły!!! :))

11 komentarzy:

  1. oooo.... ile kooooolorow... ,steple super... oj kusisz kusisz i do tego rabat weekendowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziutki albumik :) mnie też ostatnio kusi na Tildowe karteczki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo radosny i kolorowy:)i jeszcze te warstwy i przeszycia...:)
    Czekam z niecierpliwością na mini Tildy i na pierwsze inspiracje na blogu sklepowym i wyzwania:*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale kolorowy i dopieszczony w szczegółach album, świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny! Twoja blondyneczka rowerzystka to sama słodycz. Ach...ja też się dziś moją rowerzystką pochwalę;-)).

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale fajny !!! szczerze,?to ja jeszcze nigdy nie widziałam Magnoliowego albumu,zawsze tylko kartki :) super Gosiu!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Smakowity i gorący, taki jak wczorajszy dzień, ciepło bije z niego!!!Nastraja niesamowicie pozytywnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gorgeous!!
    So many lovley layouts, and sweet sweet Magnolia stamps!!
    Have a nice day :O)
    Hugs Nina x

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowny! Na prawdziwie letnie wspomnienia i pamiątki :)

    OdpowiedzUsuń