sobota, 4 lutego 2012

Wonderland

Kiedy wczoraj dotarły do mnie nowe kolekcje 7Dots Studio, nie mogłam się im  oprzeć:))  Zapierają dech w piersi , są przepiękne. Pociachałam papier z kolekcji Wonderland - Alice, koronkowy, pastelowy i bardzo kobiecy. Do tego naklejki z tej kolekcji i literki White Rabbit. Dodałam prawdziwe koronki i wstążki ,tekturki, odrobinę stempli i tak powstał notesik i kartka (z resztek papieru) do kompletu.
Kolekcje papierów i naklejek już dostępne w moim sklepiku scrapbutik.pl. Zapraszam!












Dziękuję za odwiedziny i komentarze, pa!



7 komentarzy:

  1. Gosiaaa cudeńka - boskie prace chyba sobie kaerteczkę liftne :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudnie i warstwowo jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  3. Och jak Ci zazdroszczę!:), świetna praca!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, piękna praca! :) Nie myślałam, że z takiej odważnej kolekcji można stworzyć tak romantyczny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prace, karteczka moja ulubiona, niesamowita, fantastyczna!!!!:)

    OdpowiedzUsuń