niedziela, 12 lutego 2012

CHA 2012

Na  targach CHA w Stanach duże i piękne stoisko miała Magnolia. Oprócz produktów Magnolii pokazano prace naszego DT.  Znalazłam:) zdjęcia na kilku blogach, między innymi na blogu Mindy i gębula mi się ucieszyła bardzo, kiedy zobaczyłam moją pracę. To ta potrójna zawieszka z Tildami, którą zrobiłam z papierów UHK Gallery i 7 Dots Studio.  Jakie to miłe uczucie zobaczyć swoją pracę na centralnych targach w LA :))) WOW!




Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do Scrap Butiku, w którym znajdziecie stemple , wykrojniki i kwiatki Magnolii .



9 komentarzy:

  1. Super,pięknie się reklamujesz za oceanem.Patrząc na te kilka zdjęć ,zachciewa być się na takich targach i podziwiać Gosiowe-rodowe cuda!!! Gratuluję !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super Gosiu, to wielki sukces :) Jestem z Ciebie dumna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też się ciepło na serduchu zrobiło :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie dziwię się Twojej radości :) Gratuluję!! :D

    OdpowiedzUsuń