piątek, 30 grudnia 2011

Podsumuję i ja:)

Na blogach zapanowała nowa świecka tradycja:) na podsumowania. No to się przyłączę. Trudno było mi wybrać prace do zbiorowego zdjęcia, ale jakoś dałam radę:)
Ten rok był wyjątkowy, praca w DT Magnolia, DT TOMIC ,
Zlot w Warszawie i mój pokaz kolorowania stempli, praca w  "Twórczym Pokoju",  DT UHK Gallery, DT Digi Scrap, gościnne "występy" na różnych blogach wyzwaniowych.
Publikacje w pięciu numerach "Magnolia Ink."
Mnóstwo nowych znajomości. Przyjaźnie, które pozostały we wspomnieniach i te które trwają niezmiennie. Fantastyczne spotkania w realnym świecie.
 Niezwykły, niezwykły  rok!
 Jutro jeszcze zjawię się na moim blogu z życzeniami, a więc do jutra!


13 komentarzy:

  1. imponujące osiągnięcia.:))) jeszcze więcej taki w nowym roku! :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu oby przyszły roczek był równie owocny i szczęśliwy!! Ja Tobie dziękuję za piękny albumik i teczuszkę-mnóstwo pracy włożyłaś a ja dzień w dzień podziwiam i cieszę wkładając kolejne fotki mojego malucha...:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne podsumowanie i wszystkiego najlepszego w następnym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace:) Sukcesów i dalszej weny w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzysz piękne prace zawsze je podziwiam:)Są piękne:)Wszystkiego dobrego w tym 2012:)

    OdpowiedzUsuń
  6. pieknie Gosiu!Do siego Roku:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego co najlepsze w Nowym roku i wielu nowych fantastycznych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne prace! Prześliczne. Pozdrawiam i życzę wszystkiego na, naj na nadchodzący NOWY Rok.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu, ten rok był pełen cudowności stworzonych przez Ciebie. Życzę Ci w Nowym 2012 Roku ciągłej potrzeby tworzenia, wiele satysfakcji i mnóstwa okazji do scrapkowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne podsumowanie... Oby następny rok był nie mniej fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Rok pełen wrażeń i sukcesów. Gratuluję i życzę aby w Nowym Roku wena twórcza wciąż trwała i nigdy Cię nie opuszczała. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczne podsumowanie:)życzę Ci jeszcze bardziej owocnego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo w zestawieniu znalazł się tag, który wisi u mnie na ścianie :D
    Jeszcze raz dziękuję Ci Gosiu za ten śliczny i misterny drobiazg, który sprawił (i ciągle sprawia) mi mnóstwo radości!

    OdpowiedzUsuń