czwartek, 29 grudnia 2011

Ostatnie tagi w projekcie TH

Zmobilizowałam się, chociaż ciężko było, bo już coś innego w duszy gra :)   No ale cóż, skoro zaczęłam to kończę. Ostatnie dwa tagi potraktowałam z przymrużeniem oka. Na jednym z nich,  zamiast bezrękiej lalki TH jest świąteczny misiek:)

Tag 11





I wszystkie razem. 



Hura!!!!! Projekt zakończony! To była świetna zabawa z mediami, poznawanie nowych technik i możliwości mieszania, postarzania, psikania i paćkania!!! 

Dziękuję za komentarze, dziękuję,że tu zaglądacie!



14 komentarzy:

  1. Piękna i efektowna kolekcja!!!Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..brawo kochanaa..u mnie na 10 sie zatrzymalo niestety ..nie dalam rady :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Cała kolekcja robi piorunujące wrażenie :)mój faworyt - biały renifer :*

    OdpowiedzUsuń
  4. imponująca kolekcja tagów.:) piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne! Cała kolekcja jest przepiękna:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna kolekcja!jesteś pracowita jak pszczółka:)

    OdpowiedzUsuń