środa, 28 grudnia 2011

Nowości:)

Dzisiaj dostałam nowiutki, świeżutki numer magazynu Magnolia ink., który w przyszłym tygodniu zagości na półkach scrapowych sklepów całego świata:)
To co kryje wnętrze magazynu zachwyca i oszałamia, pomysły projektantek są niezwykłe, kursy,  artykuły, niesamowite!!!
To już piąty numer pisma, w którym publikowane są moje prace. To już rok niesamowitej przygody z Magnolią i fantastyczną grupą projektantów z całego Świata.

Staram się zawsze żeby na moich pracach oprócz magnoliowych stempli i papierów zaistniały też papiery i różne materiały naszych rodzimych producentów. Tak więc pojawiły się na moich pracach papiery ILS, 7Dots, TSC, UHK Gallery, Galerii Papieru. Kartonowe elementy ze Scrapińca i Stempell&Kartoon, korzystałam ze stempli Lemonade .
W tym numerze też promuję polskie marki co dokumentuję fotkami:))

Mam nadzieję, że zdobędziecie gazetkę Magnolia ink. i zachwycicie się nią tak jak ja!





 I na dodatek moja nowa magnoliowa karteczka. Pozdrawiam serdecznie!!!



Dziękuję za komentarze! Pa!

18 komentarzy:

  1. Oj Ty nasza sławo :-) Bosko CI wychodzą te Magnolijki :-) I jak pięknie "NAS" promujesz :-) Brawo

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne!!! Gratuluję światowej pozycji :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna kartka :) szkoda, że gazetki nie można zakupić :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję:) Karteczka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Serdecznie gratuluję i podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. o tak,tak-jest niesamowity...zamówiłam go sobie już w grudniu,a otrzymam dopiero w styczniu(chyba jajko zniosę hi hi ) :) pozdrawiam Gosiu i życzę szampańskiej zabawy w Sylwka,a w nowym roku wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję! :*
    nic dziwnego, że publikują Twoje CUDNE prace :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Gosiu, jak zwykle jestem pod wrażeniem :)
    Niestety poprzedniego nr Magnolii nie udało mi się zdobyć, ale mam nadzieję, że choć ten dorwę :)
    Dziękuję za świąteczny upominek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. o tak cudnie!!!brawo Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. such a beautiful card!! Love all the scollop detail! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale fajnie, że są tam Twoje prace :D

    OdpowiedzUsuń
  12. karteczka piękna a przygody z Magnolią bardzo bardzo gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluje!!! Piękna karteczka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przeurocza, rozgoszczę się u CIebie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń