piątek, 30 grudnia 2011

Nowości z Magnolii

Pojawiła się już nowa, bajeczna kolekcja stempli, papierów i wykrojników Magnolii. Jak zawsze serce bije mocniej, a gębula się cieszy, patrząc na  Tildę i Edwina . Nowa kolekcja zostanie zaprezentowana również na styczniowym CHA , a projektantki i projektanci z DT przygotowali na to wydarzenie prace z nowościami w roli głównej. Moje prace polecą trzy. Dzisiaj prezentuję pierwszą.
Zwróćcie uwagę na świetny wykrojnik z serduszkiem, ja wykorzystałam go do kartki, ale będzie fantastyczny w innych projektach np. jako "zapięcie" do paczuszki ze słodkościami, torebeczki z małym prezencikiem, jako zawieszka...






Podoba się Wam? Ja jestem nowościami zachwycona, hm, zresztą jak zawsze:))
Buziaki! Pa!


12 komentarzy:

  1. Kurcze, nie przepadam za Magnoliami ale Magnoliami w Twojej oprawie jestem zawsze zauroczona:) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca a stempel cudowny :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności!!! Aż lata i truskawek się zachciało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny ten wykrojnik, na pewno znajdziesz jeszcze tysiąc zastosowań :-)Magnolka z kręconą burza na głowie świetna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wykorzystałaś ten wykrojnik, a karteczka jak zawsze piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow this is just utterly amazing and gorgeous! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak cudnie i truskawkowo:D
    Gosiu,dziękuję za prześliczny banner oraz życzenia:D Dziś do mnie dotarły ale od razu zostały mi ukradzione przez pewnego niedużego wielbiciela handmejdu:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. W Tildzie zakochałam się dzięki Pani, Pani Gosiu!
    Kolekcja jest świetna, jak każda poprzednia, a powyższa praca rewelacyjna, taka żywa,kolorowa i pełna miłości:)
    Pozdrawiam!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta kartka jest niesamowita! Nie mogę oderwać od niej oczu! Piękne serducho, a ten papier w truskawki. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaka fajna Tildka:)moje dziecko ma podobną czuprynę po umyciu włosów:)rewelacyjny ten wykrojnik...o ile bedzie dostępny w Polsce kupuję natychmiast:)

    OdpowiedzUsuń