poniedziałek, 5 grudnia 2011

Kolejny długi post:)

Mam nadzieję,że z cierpliwością obejrzycie pracki, które powstały w weekend. Jest tego sporo, uprzedzam:))

1. Kolejny tag z projektu 12 tags of Chrismas Tima Holtza. Mocno odbiega od oryginału, ale cóż, tym razem zupełnie nie miałam potrzebnych materiałów, np. alkoholowych tuszów i Timowych stempli. Trudno, zabawa to zabawa, nikt mi głowy nie urwie:))





2. Karteczki świąteczne , mocno vintage,  z fantastycznych papierów Simple Stories





3. Karteczka z Tildą, bardzo szklista i świetlista. Brokat jest w moim domu wszędzie:))




Przypominam też o kalendarzu na blogu Magnolii.
Dzisiaj zostawiajcie komentarze na blogu Debbie

4. Mój grudniownik, wpis sobotni, rodzinny. Fotki z 81 urodzin mojego Taty i imienin Mamy,  z Julką w roli głównej:))




I tyle. Jutro do lekarza na kontrolną wizytę i pewnie w środę do pracy, chociaż czuję się tak sobie... Pa! Pozdrawiam wszystkich serdecznie!  Życzę twórczego, miłego tygodnia. Jutro Mikołaj:))  !!!


15 komentarzy:

  1. All of your projects are awesome! Really love the postcard & mini album.

    OdpowiedzUsuń
  2. kolejne rzeczy u Ciebie ,które uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wow!! such wonderful works of art! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko absolutnie cudne.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my goodness these are all so lovely I don't know if I could choose a favorite!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie prace wspaniałe - tag i karteczki rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the colors you used in your tag.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tyle pięknych prac w ciągu weekendu - podziwiam.
    Prace są cudowne.

    OdpowiedzUsuń
  9. ogromnie podoba mi się tag i te vintagowe karteczki są cudowne !!!! Reszta oczywiście tez :))

    OdpowiedzUsuń
  10. ho ho! Vintagowe są super!

    OdpowiedzUsuń
  11. wow! ile Ty tworzysz! i jakie cudeńka :) poproszę o troszkę weny :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Gosiu wspaniałe prace...jak zawsze jestem pod wrażeniem...ach i te kolory!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  13. ma się ten talent i wene! :) cuda stworzyłaś... jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń