piątek, 9 grudnia 2011

Dużo wszystkiego:))

1. Nowy tag inspirowany pracą Tima Holtza - 12  tags of Christmas-tag 9, mój jest inny, ale nawiązuje do Timowego:)

Oto on:








2. Wyzwanie świąteczne w Digi Scrap , moja inspiracja to zawieszka z Tildą, w której wykorzystałam digi taga Asi3City


3. Świąteczne zawieszki - dekoracje choinkowe, małe prezenciki dla kogoś miłego:)

zrobiłam wg kursu Melissy Samuels






4, Wpis do grudniownika




5. Przypominam o kalendarzu na blogu Magnolii, dzisiaj zostawcie komentarz u 


I to by było na tyle dzisiaj:))) Pozdrawiam serdecznie!!!


16 komentarzy:

  1. Twoje tagi inspirowane Timem są 100 razy lepsze:) Bardzo mi się podobają:))

    OdpowiedzUsuń
  2. such amazing creations!!! Loving the the lampstand detail on your tag! and your little mini book is just gorgeous!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba dużo wszystkiego cudnego!!!!
    super klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  4. ooO! faktycznie dużo! :) Podoba się mi okropnie brokat na latarniach! Super pomysł! I zawieszki też urocze! Piękne wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szalejesz...piękne wszystko a te zaginane rozetki prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach znów cudowności:) Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. GOSIU uwielbiam tu zaglądać:*
    tag lepszy od Timowego:*
    ja mam opoznienie na 2 ale zaatakowala mnie slabosc :((

    OdpowiedzUsuń
  8. I jak tu nie zajrzeć Pani Gosiu, cudowne prace!
    Dużo zdrówka życzę:*
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne prace, zawieszki wydają się bardzo skomplikowane ale bardzo przyciągają wzrok ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko piękne, ale grudniownik chciałoby się wziąć do rąk...;)

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW! ale pięknie! zresztą nie powinnam być zdziwiona :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!! Your work is amazing!!
    Lovely ♥♥♥
    Hugs Anne

    OdpowiedzUsuń
  13. ale wysyp pięknych prac!grudownik nieziemski!

    OdpowiedzUsuń