środa, 7 grudnia 2011

Coraz bliżej święta...

A u mnie dzisiaj kilka różności.
Tag do projektu 12 tags of Christmas Tima Holtza -  tag 7. Zainspirowany zaledwie, bo jakoś nie mogę w te klimaty i media się wpasować. Między innymi dlatego pominęłam chwilowo tag 6 , kompletnie nie moja bajka, muszę go jakoś ogarnąć:)
Mój tag nr 7







2. A teraz kto ciekawy, niech zajrzy do mojego grudniownika. Nie wszystko Wam pokazuję , bo niektóre wpisy są bardzo osobiste. Kilka stronek...
Na dwóch fotkach cudowna karteczka i pachnący prezencik od Asicy, dziękuję Kochana, bardzo się ucieszyłam!





3. Spotkałam, błądząc po blogach, bardzo śliczną foto zabawę i akcję, przyłączyłam się. Może Wy też?
"Noc mandarynkowych lampionów"


4. Przypominam o kalendarzu na blogu Magnolii,dzisiaj zostawiajcie komentarze pod pracą Lucy


Coś tam wczoraj marudna byłam na czacie portalu SP, ale już mi przeszło:)) Buziaki Dziewczyny!
Dziękuję Wszystkim za komentarze! Pa!

26 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje prace- jak zawsze. Uwielbiam do Ciebie zaglądać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. love the tag! I Love the texture, and the gorgeous little berries!! Fabulous little book too, just AMAZING!!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  3. Had to drop by to see your tag up close from Tim's blog...simply stunning!

    OdpowiedzUsuń
  4. awesome tag! love the jewels you used!

    OdpowiedzUsuń
  5. efekt lampionu jest niesamowity!!! A ja kocham takie różne światełka!

    OdpowiedzUsuń
  6. Красивый , интересный тег!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny tag, a grudniownik bardzo intrygujący;)

    OdpowiedzUsuń
  8. To dobrze, że Ci przeszło, ja tam jestem od marudzenia! ;)) :P

    Też sukcesywnie uzupełniam grudniownik :) Ale nie wpadłam na pomysł robienia i drukowania zdjęć na bieżąco ;)

    Twoje tagi są śliczne, bo wszystkie niby inspirowane, ale jednak takie bardzo Twoje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gorgeous tag and love your other work too!

    OdpowiedzUsuń
  10. Grudownik zaprał mi dech w piersiach a Twój tag - świetny, bo w Twoim stylu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Your tag is fabulous. I love the lighter colors and your huge sentiment is just wonderful, as is your snowflake!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowny tag, zupełnie nie wiem czemu twierdzisz, że to nie Twoje klimaty, mnie dech zaparło ..

    OdpowiedzUsuń
  13. Dorota_mk, tag Tima nie jest w moich klimatach, ten jest bardzo mój:)))))) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ach uwielbiam Twoje prace...cudowne!Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Your tag is just so gorgeous!

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful work Lady....I am now a follower....So inspiring.....

    OdpowiedzUsuń
  17. Your tag is soooo pretty!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. This caught my eye right away in the 12 Days Gallery...I love your positioning of '25'...and your inking is exceptional! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Lovely projects here! wonderful snow and crackle on your tag!

    OdpowiedzUsuń
  20. You're work is so beautiful. Thank you for sharing it!

    OdpowiedzUsuń