czwartek, 1 grudnia 2011

12 tags of Christmas

1. Postanowiłam, że grudzień będzie jeszcze bardziej twórczy:) Do zrealizowania dwa projekty. Pierwszy już zapowiedziany jakiś czas temu, to oczywiście December Daily, czyli grudniownik. Drugi projekt to 12 świątecznych tagów u Tima Holtza. "12 tags of Christmas" , fantastyczny projekt, który dzisiaj wystartował u TH, z kursem, sztuczkami i pomysłami. Ja też startuję, bez tych wszystkich cudownych mediów Holtza, z tym co mam w szufladach, a niech tam, przecież chodzi o zabawę. 
Zrobiłam na wzór i podobieństwo Timowego taga, moje szyszki bardziej różyczkowe wyszły, ale trening czyni mistrza, poza tym nie mam wykrojnika TH :)
Taki jest mój, ale fajna zabawa!!!







materiały: 
Ranger Inkssentials INK BLENDING TOOL Applicator , Tim Holtz Ranger Clear DISTRESS EMBOSSING INK PAD Ranger Clear, Ranger EMBOSSING POWDER SEAFOAM WHITE Offwhite, Tim Holtz DISTRESS INK , Tim Holtz Idea-ology PAPER, CRICUT, 


2. Siedzę w domu chora, myślałam, że grudzień zaczyna się byle jak i nie będę miała co napisać w Grudniowniku, ale .... ha, wskoczcie do Portalu Scrapujące Polki i przeczytajcie wywiad ze mną:))))), gadułą nie jestem, wywiad nie jest obszerny:)



3. No i miłym wydarzeniom nie ma końca :) na cudownym blogu Caro& Cups możecie przeczytać i zobaczyć post o moich świątecznych kartkach. Dziękuję Caro, to bardzo miłe!!!



4. I baaaaaardzo ważna wiadomość -  na blogu Magnolia Inspiration
wystartował świąteczny kalendarz!
Przez cały miesiąc, każdego dnia dziewczyny z DT Magnolia będą inspirowały Was swoimi cudownymi pracami. Zostawcie komentarz każdego dnia, pod pracą na blogu "Projektantki dnia", każdego dnia losowanie i nagroda prosto z Magnolii!!!!
Ja inspiruję 12 grudnia. 
Już dzisiaj biegnijcie na bloga Magnolia Inspiration, klikajcie na bloga Debbie, natychajcie się, zostawiajcie komentarze, a jutro sprawdzajcie czy Wam się poszczęściło!

No i na razie tyle, czyli... mam co napisać w December Daily!!!:)
Pa! Dziękuję,że tu zaglądacie!

34 komentarze:

  1. Beautiful work! I love how your ribbon turned out!

    OdpowiedzUsuń
  2. Totally love your version
    Happy Holidays

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ile wieści na 1 grudnia! Gratuluję wszystkich wyróżnień, tag piękny! Śmiem twierdzić, że nawet prześcignęłaś mistrza!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napatrzeć się nie można Pani Gosiu!
    Piękne prace!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  5. Swietne:)...też bym chciała te tagi robic ale ja to już w ogóle nie mam z czego...może w przyszłym roku?ale grudniownik zaczęłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beautiful tag. Love your take on it.

    OdpowiedzUsuń
  7. Замечательно!
    Очень красивый тег!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana te wszystkie rzeczy które tworzysz sa tak cudowne ! ten tag jest wyjątkowy , taki zimowy jak zawsze magiczny bo wykonany przez Ciebie :) pozdrawiam ciepło w te chłodne dni :) życzę dużo inspiracji :*

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! what a beauty! wonderful tag!

    OdpowiedzUsuń
  10. чудесно! сказочно!

    OdpowiedzUsuń
  11. Замечательно! Очень красивая работа!

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely work! So many replacements but it worked together into magic!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tag jest za.. (pss) REWELACYJNY !!!! i zaraz lecę czytać z Tobą wywiad :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow, I love your tag, it's a wonderful interpretation!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny i oczywiście gratuluje wyróżnień :))

    OdpowiedzUsuń
  16. This is a gorgeous tag and so beautifully embellished
    Clairexx

    OdpowiedzUsuń
  17. Tag jest niesamowity.
    Dużo wszystkiego i to mi się podoba :)
    Teraz tylko przeczytać wywiad z Tobą i na stronę Tima H. wstąpić ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gosiu Twój talent zwala z nóg ! niesamowity tag, pieknie sie iskrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love your work! Very inspiring!

    OdpowiedzUsuń
  20. What a beautiful, creative version of the tag! How fabulous that people from all over the world are now coming to visit your blog!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale się u Ciebie dzieje, no no... tylko podziwiać i gratulować.

    OdpowiedzUsuń
  22. Absolutely beautiful interpretation! Your style is so wonderful. Hugs, Chris x

    OdpowiedzUsuń