piątek, 2 grudnia 2011

12 tags of Christmas - tag drugi

Dzisiaj kolejny dzień zabawy u Tima Holtza, nowe pomysły, nowe techniki, masa inspiracji.
Trochę trzeba się nagimnastykować żeby zrobić pracę bez tych wszystkich cudowności sygnowanych marką TH. Dałam radę, zrobiłam tag z tego co mam, chociaż chętka na nowe zakupy jest:)) )z funduszami gorzej).

U Tima tag niebieski, ja zrobiłam różowy.






Materiały:  Tim Holtz Distress Ink Pads, Tim Holtz Paper Distresser, Tim Holtz - paper, CRICUT


2. Zapraszam do podglądnięcia mojego grudniownika. Jest on rodzajem pamiętnika, kroniki, ale spróbuje nawiązać do tematów z bloga Journal Your December.







3. Dziewczyny Kochane z całego serca zapraszam Was na blog Magnolii, gdzie codziennie przez cały miesiąc można wygrać cudne nagrody prosto z Magnolii, Codziennie losowanie. Wystarczy wpisać komentarz pod pracą kolejnej projektantki i czekać na losowanie. Tildowe stemple czekają.  Dzisiaj inspiruje 



I tymczasem tyle. Pozdrawiam was serdecznie. Buziaki!


17 komentarzy:

  1. jest niewyobrażalnie piękny!!!!!!!jelonka kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ..cudownyyy najcudowniejszy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje tagi są świetne !!! Uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. What a beautiful tag! Love your color choices with the pinks.

    OdpowiedzUsuń
  5. Everything in this post is so beautiful! That deer on your tag looks so scandinavian indeed! Pendant is superb.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekny tag, a grudniownik będzie magiczny !

    OdpowiedzUsuń
  7. such gorgeous creations!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  8. I znów jestem pod wrażeniem :) Cudownie :)
    Oj jakoś mi umknęła zabawa u Tima :) Mój grudniownik powoli powstaje, mam małe opóźnienie, ale dam radę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie trzeba Ci tych wszystkich Timowych cudów, radzisz sobie bez nich, tag jest prześwietny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lovely tag - so many sweet details. TFS
    Cheers, Karen
    alteredsccrapbooking.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fantastic take on the tag Gosia and your white embossing looks so perfect, just the right amount! I love these pages of your book took, such a lovely idea. Hugs, Chris x

    OdpowiedzUsuń