sobota, 3 grudnia 2011

12 tags of Christmas... tag 3

Tym razem mój tag jest inspirowany tagiem Holtza i techniki które zastosowałam dalekie są od dzisiejszych lekcji TH. Z prostej przyczyny, nie mam tych wszystkich bajerów Tima. Ale trzymałam się ogólnego założenia - duże litery, embossing na zimno i gorąco, szarpania, tuszowanie i przecierki papierem ściernym.







Materiały: Tim Holtz Distress Ink Pads, Tim Holtz Paper Distresser, Cricut, Echo Park Paper

2.  Przypominam o trzecim dniu w kalendarzu Magnolii . Dzisiaj inspiruje Kim


3. A ja mam do pokazania moje najnowsze Tildowe karteczki w kształcie tagów


Więcej zdjęć na moim magnoliowym blogu 


 4. I mój grudniownik, dzień drugi o pierniczkach.





No i tyle:)) Ale długie posty ostatnio produkuję:)) Pa!

Powiem Wam jeszcze, że jestem lekko oszołomiona , post z pierwszym tagiem obejrzało 756 osób!!!! To absolutny rekord u mnie:)) Joj....






14 komentarzy:

  1. Ah, unbelievable! So unique, so awesome! Love it! My fave o far! Awesome job! Keep it up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nie znam na Twoich technikach...ale...efekty zwalają mnie z nóg...prześliczne Gosiu- te wielkie litery...a grudniownik piękna rzecz...ech szkoda, że nie mam takich zdolności:-)paaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję rekordu odsłon :) tag świetny, coraz większa mam ochotę na grudownik....może jednak dziś go zrobię?

    OdpowiedzUsuń
  4. BEAUTIFUL!!!! I love it!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh my Gosia, everything is so beautiful! I love your Tim Holtz style tag, it's great that we're both doing this, your interpretation is wonderful. Your tilda tags, WOW, absolutely gorgeous and I love your colouring and the pretty papers. Wonderful book too! Hugs, Chris x

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są Twoje prace!!! Tag fantastyczny!!!! Grudniownik świetny!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic dziwnego Pani Gosiu, jest Pani rewelacyjna!
    Oglądanie Pani prac to moje uzależnienie, tak umilam sobie wieczór rozpieszczając przy tym moje oczy:)
    Pozdrawiam gorąco,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Same cudowności! Nie wiem na co najpierw patrzeć :) Tag wyszedł Ci bosko! I uwielbiam art-journale :)

    OdpowiedzUsuń