piątek, 25 listopada 2011

Woreczek:)

No tym razem Was zaskoczę, ha,  moja dzisiejsza praca nie jest z papieru:))
 Uszyłam!!! świąteczny woreczek z płótna. Powstał on w związku z nowym wyzwaniem na blogu Digi Scrap, zerknijcie tam, żeby przeczytać co i jak.
Krasnala - digi stempelek Pasiakowej wydrukowałam na płótnie, następnie pokolorowałam go Copicami i sypnęłam brokatem:)    Obszyłam czerwoną tasiemką, uszyłam woreczek, wciągnęłam w tunelik wstążkę, przyszyłam guziki , doczepiłam dzwoneczki i ........ cieszyłam się jak głupia,że jest taki fajny:))
Zobaczcie!




Pozdrawia Was, dumna ze swojego dzieła:)) Gosia S. Pa!


14 komentarzy:

  1. ..ale cudnyy - piękny jest , brawo kochana :D

    OdpowiedzUsuń
  2. kapitalny!super,że udało Ci się w końcu zaprzyjaźnić z maszyną do szycia:)brawa za odwagę:):):)czekam z niecierpliwością na Twoje kolejne szyciowe dzieła:)wbrew pozorom szycie wcale nie jest takie trudne i bardzo wciąga:)
    buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No, piękny jest, wiem jak cieszyć potrafią własne wykonane rzeczy:))

    OdpowiedzUsuń
  4. a może zawieszki na choinkę? szybko i prosto...wycinasz wykrojnikami, zszywasz i gotowe:)siadaj koniecznie do maszyny...jestem strasznie ciekawa co fajnego wymyślisz???

    OdpowiedzUsuń
  5. cudny,cudny!!!!muszę dorwac jakąś drukarkę ,która drukuje na materiale :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale z Ciebie zdolniacha!!!:))
    woreczek jest cudny!!!!
    a ten wydruk wygląda jak naprasowanka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny jest ten woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też się ciesze ja głupia...jest rozbrajający i taki wesoły ...podziwiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dołączam do grona zachywyconych:) Świetny pomysł i jeszcze lepsze wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaskoczyłaś i to jak mile!!!piękny !! ten skrzat to cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och zaskoczyłaś i mnie:)
    Super!
    Ciepło pozdrawiam i dziękuje za miłe słowa na blogu. Dodają twórczych skrzydeł.

    OdpowiedzUsuń