piątek, 18 listopada 2011

Ostatnia z tej serii i craftroom

Tildowa karteczka. Piąta i chwilowo ostatnia. Czas na coś innego:)




I jeszcze obiecane fotki z mojego pokoiku. Przybyło półeczek na przydasie i moje prace. Przybyła komoda z Ikei z trzema szufladami, do których idealnie mieszczą się papiery. Następne co się zmieni, to kanapa, a latem malowanie:))








Pozdrawiam serdecznie i zabieram się do wymyślania grudniowego art journala, czyli "grudniownika" po prostu. Dziękuję za odwiedziny i komentarze! Miłego popołudnia!

10 komentarzy:

  1. O matko Gosiu!!! jaki ty masz cudny kącik do skrapowania,no nie mogę !!! ja się muszę zadowolic kawałkiem podłogi więc Twój "gabinecik" śnić będzie mi się po nocach :) i nie jestem zbyt zadowolona z tego,że to na razie ostatnia Tilda świąteczna-uwielbiam na nie patrzeć dlatego wracaj do nich szybko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczka jak zwykle śliczna. A pokoiku tylko pozazdrościć....

    OdpowiedzUsuń
  3. kartkę zjadam wzrokiem, a pokoik bardzo przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartoszka! A pokoiku takowego zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna kartka!!!
    Świetną masz pracownię :))
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnia? Ej, nie fair... Ja tak strasznie lubię Twoje Tildy...
    A pracownia to taka z prawdziwego zdarzenia. Super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tilda piękna i jakie ma cudne rajstopki...a zdjęciami to się normalnie wzruszyłam...oj Ty już wiesz czemu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te świąteczne karteczki są jak marzenie Pani Gosiu! Naprawdę piękne, wszystkie elementy i kolory idealnie się komponują ze sobą!
    Co do craftroom'u to brak słów, to kącik prawdziwej Artystki :D
    Tylko pogratulować:*
    Pozdrawiam
    A.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gosiu - masz rewelacyjny scrapkącik!!!

    OdpowiedzUsuń