środa, 30 listopada 2011

Karteczki tagowe

Funkcji mają kilka, oczywiście kartka jako kartka, zawieszka do prezentu, dekoracja domu , albo zawieszka na choinkę.
Nie jest to klasyczny tag, ponieważ otwiera się jak kartka właśnie.
 Tradycyjnie nie doczytałam zasad wyzwania na SP, zapomniałam o guziku, więc nie mogę wrzucić kartki na portal. No nic, tydzień w domu na zwolnieniu lekarskim, więc może uda się zrobić jeszcze wyzwaniową pracę z Mikołajem i guzikiem:))












Pozdrawiam i dziękuję za komentarze!


19 komentarzy:

  1. piękne są... i te warstwy... ech, fantastycznie to wygląda, niestety u mnie bidusia w mieście i za tyle warstw nikt by nie zapłacił więc trzeba się ograniczać do góra trzech :)
    buziale i pozdrowionka z Galicji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, aż się napatrzeć nie mogę :) Fajny pomysł z tago-kartkami :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ..cudowności, ach cudownościiii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne! Bardzo fajna forma i wykonanie jak zawsze rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne ,bardzo pomysłowe. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. robiłaś Gosiu te kartki jak ja zakładki na wyzwanie, zapomniałam, że mają być retro... ale karteczki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że czas choroby będzie dla Ciebie urlopem i odpoczynkiem :) I stworzysz coś, co tak jak te tagi, sprawi, że oniemieję :) :**
    Trzymaj się ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ps. mam jeszcze jedno pytanie :)
    Czego używasz, że się tak świeci, np. na gwiazdce? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noomiy, to brokat kupiony dawno temu na ebayu - Fairy Dust Glitter .

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękniusie!!! I zdróweczka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne!!! Gosiu-zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja bym gdzieś dokleiła ten jeden guzik :))))) Hihih :P Zdrowiej :*, a tago-kartki cudne!! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne!!!!! Wracaj do zdrowia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowne, wielowarstwowe i bogate:) Jak zawsze nietuzinkowe prace:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Gosiu rewelacja!
    Życzę szybkiego powrotu do zdrówka!
    A.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja się lekko zawiesiłam a u Ciebie tyle cudowności, zwolnienie się na coś przydaje...

    OdpowiedzUsuń