sobota, 19 listopada 2011

December Daily czyli Grudniownik:))

Już mam!!! 
 Przygotowałam do wpisów i fotek 30 stron plus stronki dodatkowe, koperty i zakładki.
 Całość z papierów TSC i Galerii Papieru. 
Mój grudniowy zapiśnik pełni funkcję pamiętnika, kroniki, mniej art journala, chociaż pewnie i coś z tej dziedziny:) się pojawi. 
Zeszłoroczny był malutki, ale czytam go i oglądam ze wzruszeniem. Tym razem większy format, planuję wklejanie większych zdjęć. Pokażę zapewne niektóre, mniej prywatne:) strony. 
A wy robicie grudniowniki w tym roku??? Chwalcie się! Pa! Miłej soboty!











34 komentarze:

  1. nigdy czegos takiego nie robilam i nie slyszalam:) fajny pomysl, ale do tego trzeba wydrukowac zdjecia, a ja mym z tym problem :P chodz ciagle sobie obiecuje ze to sie zmnie :P
    Twoj albumi bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. Też chyba taki zrobię. Ale wyszedł Ci fantastycznie. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne:)ja w tym roku nie robię,bo nie czekam na swięta ani mnie nic nie cieszy:/
    ale mam z zaszłego roku i tez z chęcią wracam
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Gosieńko przybiegłam tu z bloga Pieninki zachwycona Twoim notesem i widzę, same cuda u Ciebie. Grudniownik, :)))), pierwsze słyszę, to najpiękniejszy pamiętnik na świcie. Szkoda, że kiedyś, gdy my miałyśmy pamiętniki, nie było takich skarbów. Ale córeczkę można obdarować, jeśli tylko ktoś potrafi :)
    Moc serdeczności dla Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest przepiękny! Uwielbiam te papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepięknie grudniowy! cacuszko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Twój jest śliczny =]
    Mój z tamtego roku leży w częściach... kiedyś go złożę =]
    Ale w tym roku koncepcja już jest i na pewno się zrobi =]

    OdpowiedzUsuń
  8. A wiesz, że ja nigdy o czymś takim nie słyszałam??? :O A teraz mam przez Ciebie chętkę! Tym bardziej, że tak wspaniale nazwa pasuje do mojego nazwiska :))))) Tylko, czy czas pozwoli...? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! mój in progress, co pięć sekund zmienia się mi idea jego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. to będzie prawdziwa skrzynia skarbów...w dodatku cudownych skarbów.Już się nie mogę doczekać zapełnienia go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale przecudny albumik-notesik. Super. Grudzień to faktycznie wyjątkowy miesiąc i to kapitalny pomysł, żeby zapisywać sobie co się wydarzyło dzień po dniu. Chyba też się skuszę :) Bardzo mnie zainspirowałaś Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny, dopracowany, wspaniale klimatyczny!
    Jestem oczarowana nim.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach jaki przepiękny jest!Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. no cudny...jakby inaczej...:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. male dzielo sztuki, strasznie ajny pomysl!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam swój gotowy już od ponad tygodnia - ale na razie nie mogę pokazać :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękny, mój jest jeszcze w fazie tworzenia ale mam nadzieję że do grudnia zdążę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow! Przepiękny, wcale się nie dziwię już, że Maggie się zaraziła od Ciebie:P ja raczej się nie skuszę by robić taki duży projekt:]

    OdpowiedzUsuń
  19. przepikeny grudniownik:))

    perelka111
    www.zosia-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjny jest !! kapuśniaczek świetnie się skomponował z przytulnymi świętami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. przepiękny!!! widać, że jest dopieszczony na maksa :) cuuuuuuuuudowne detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. łał! Jest śliczny!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. o rety ale dopracowany, podziwiam za kunszt wykonania:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie robię, bo wole Wielkanoc od Bożego Narodzenia. Planuję "kwietniownik"

    OdpowiedzUsuń