poniedziałek, 17 października 2011

Świąteczna rozgrzewka

Nie ma co się bronić, czas na świąteczne kartki zaczął się i basta! Może jeszcze nie pełną parą, ale jednak. Papiery przygotowane do cięcia, dodatki i stemple zgromadzone, zeszłoroczny śnieg:)) jeszcze nadaje się do użycia, biały brokat skrzy się gotowy do startu! A więc do dzieła!

Oto moje wczorajsze próby i czary mary z Cricutem i papierami TSC.









Pa! Zapraszam na mojego magnoliowego bloga, gdzie też świątecznie z Tildą i Edwinem!

10 komentarzy:

  1. przed chwila podziwiałam kartkę magnoliową a tutaj kolejne cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne niesamowite kartki! BRAWO!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są, kojarzą mi się nie wiem czemu z ciepłem i spokojem rodzinnym. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zakochałam się! czuję święta w paxdzierniku!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory, przepiękne warstwy:)Śliczne świąteczne karteczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niezwykłe... a ten śnieżek jaki fajny, mój jakiś taki suchy i jak ten w spray wygląda - może ja nie wiem jak się nim obsługiwać...

    OdpowiedzUsuń