środa, 19 października 2011

Notes z nowych 7 Dots Studio

Kiedy wczoraj dostałam przesyłkę i zobaczyłam papiery i dodatki, zastygłam w zachwycie. Przepiękne! Natychmiast zabrałam się za ciachanie. Na pierwszy ogień poszedł oszałamiający Dreamer , a konkretnie Sweet Dreems. Powstał notes romantyczny i bardzo mój. Na papierze cudownie skomponowane zauważycie taśmy, płócienka i koronki cuda zaprojektowane przez Finn, niesamowite!
 Dodałam też prawdziwą koronkę, kawalątki jakie zostały po szyciu mojej ślubnej sukni, a które niedawno znalazłam u mamy wraz z innymi koroneczkami. Żeby pozostać w klimacie papierów i ich projektantki dodałam odrobinę tuszów i pękających farb. Wnętrze okładek, to niesamowicie energetyczny i przecudny papier z kolekcji Elise Rebel stworzonych przez Anai, również  7 Dots Studio. No i te naklejki... ech, pozostaję pod wrażeniem. Tył notesu to znowu Sweet Dreems, rewelacja!

A to mój notes:











Przypominam wszystkim miłośniczkom, lub posiadaczkom Tildy o ogłoszonym wczoraj przeze  mnie prywatnym wyzwaniu z atrakcyjnymi nagrodami. Szczegóły tutaj, zapraszam!

16 komentarzy:

  1. kolejny notes, po którym mi byłoby żal pisać :d

    OdpowiedzUsuń
  2. wow!!!! widzę,że zaczynają Cię wciągać finnowe klimaty:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny!!! Ja już się nie mogę doczekać przesyłki :):):)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! I te kawałeczki koronki z której uszyto twoją sukienkę ślubną- chyba bezcenne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski jest!!!
    Te kolory, dodatki, forma... miód :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny, tyle w nim tajemnicy i piękna...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny!!!! Podziwiam już po raz drugi i będę jeszcze wracać do tych fotek ;)

    Czy w Twoim wyzwaniu zwycięzcę będziesz wybierać czy losować? :P bo nie wiem, czy kolorować Tildkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie się waham, ale może i to i to??? Koloruj!!! Czekam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe dobra, to idę kolorować, bo wygrałam kiedyś u Marty cudne odbitki i jeszcze ich nie wykorzystałam, aż wstyd! :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny! fantastycznie wykorzystałaś najnowszą kolekcję. gratuluje.

    OdpowiedzUsuń