niedziela, 30 października 2011

Moje Tildowe wyzwanie - wyniki.

Witajcie Moje Drogie Miłośniczki Tildy!
Czas na wyniki mojego wyzwania. Cieszę sie baaardzo, że aż 17 prac zgłosiłyście do konkursu. Wszystkie śliczne, kolorowe i radosne, jak to Tilda!


random wylosował nr 1 - jest to praca Romantyczki, GRATULACJE!!!




ja wybrałam TOP4 , chociaż było to bardzo trudne, naprawdę trudne i niech nikt nie czuje się gorszy, prace są prześliczne, ale nagród tylko kilka. Ponieważ spodobała Wam się zabawa w prywatne wyzwanie , postanowiłam cyklicznie ją powtarzać:))


No dobra, czas ..................................................

TOP 4:))


MłodaKobieta


CraftyMoly


Pejtoon


Agnes B


Gratuluję i dziękuję! Niespodzianki polecą do Was, gdy tylko dostanę Wasze adresy. Czekam!


Mam jeszcze ogłoszenie dla miłośniczek Tildy ,
 do 4.12. (termin nieprzekraczalny) możecie wysyłać prace (jako załącznik .jpg) - kartki na temat "Make a Card, Make a Wish" na adres editor@magnoliaink.nu   w temacie emaila trzeba wpisać "Contest", najlepsze prace maja szansę na publikację w nowym numerze "Magnolia ink." , kartki urodzinowe, gratulacyjne, ślubne.... oczywiście ze stemplami Magnolii. Trzeba również podać listę użytych materiałów. Spróbujcie!!!


Pozdrawiam bardzo serdecznie!  

9 komentarzy:

  1. Ojej, ojej, ależ się cieszę!! To moje 2 wyróżnienie w życiu, baaardzo Ci dziękuję: za świetny pomysł na wyzwanie, za miłe słowa, za wyróżnienie :))) Będę teraz chodzić z taaakim bananem na buźce!! :D

    Gratuluję pozostałym wyróżnionym dziewczynom, Wasze prace są śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje dla zwyciężczyni ! Piękne prace kochane, a Tobie Gosiu dziękuję za zabawę i za TOP4 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hura :)ale się ciesze =)dziękuję Ci Gosiu :D i gratuluję dziewczynom :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję serdecznie, miałam naprawdę ciężki tydzień a tu taka niespodzianka ! Od razu mi lepiej :) xxx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale się spuuuuźniłam na to wyzwanie - gapa ze mnie :(

    Trudno się mówi...
    Gratuluję zwyciężczyni!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prace;) Gratuluję;)
    A Tobie Gosiu dziękuję bardzo za świetną zabawę!;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, szkoda że nie mogłam wziąć udziału :( nie posiadam Tildek :(((

    OdpowiedzUsuń
  8. super te karteczki:) szkoda,że nie udało mi się wyrobić w czasie i przestrzeni...może nastpnym razem mi się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, co za niespodzianka, jeszcze nigdy nie wygrałam nic a tu taka niespodzianka...dziękuję bardzo...

    OdpowiedzUsuń