wtorek, 18 października 2011

Karteczki dwie i niespodzianka:)

Dwie urodzinowe ze stempelkami z najnowszej kolekcji Magnolii. Kolekcja jest świąteczna, ale spójrzcie stemple  są  bardzo uniwersalne, doskonale wpasują się na różne okazje, co właśnie udowadniam:)
Kieszonkowa forma karteczki wpadła mi w oko na Pinterest - cudna karteczka zrobiona przez Dena's Stamping Corner.
Wykorzystałam Cricuta do wycięcia falbankowych kółek i zrobiło się słodko i dziewczęco.







 A teraz niespodzianka! Ogłaszam prywatne wyzwanie z nagrodami dla miłośniczek, lub posiadaczek stempelków z Tildą. Zróbcie dowolną pracę z Tildą lub Edwinem, wklejcie za pomocą inlinkza pod tym postem do 29.10.  do godz. 23.59.  i czekajcie na ogłoszenie wyników. Wygrana to dwa stempelki z  kolekcji Magnolii .  Proszę o nowe, nigdzie nie publikowane prace. 


20 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe i piękne kartki!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu ja już przez Ciebie śmignęłam karteczkę...zafascynowana Twoim starym stempelkiem i mapką z wyzwania Magnoliowego :-)Jutro ją tu wrzucę :-)
    Nowe stempelki świetne ....mryyyy ta z girlanda serduszkową. Karteczki Twoje jak zwykle piękne i pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak! Słodko,dziewczęco i ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Słodkie kartki !!! Jestem zachwycona nową kolekcją - ale to chyba było oczywiste .. :P

    To ja zwiewam do roboty NANANA :D

    OdpowiedzUsuń
  5. czuję przyjazne mrowienie, na ich widok! piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne! a ta różowa wprost urzekła mnie :O)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne:) Bardzo mi się podobają:))

    Serdecznie pozdrawiam i ślę moc ciepła z jesienną nutką*

    OdpowiedzUsuń
  8. I have tried to translate your post but it was so bad translation and I couldn't understand anything.
    However,your creations are amazing as they always are!
    Hugs!
    Sandra!

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne są, lekkie mimo ilości warstw, ciepłe, wesołe, zachwyciłam się nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne! cudownie dziewczęce i radosne :)
    żałuję, że nie mam żadnego Tildowego stempelka... może innym razem :)
    pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. Biegnę szukać odbitek Tildowych:D
    Twoje kartki są zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo się starałam nie zbrukać dobrego imienia Tildy ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. No i się dodałam :) może mi dopisze szczęście.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne karteczki z kieszonką, a Tildki po prostu boskie, zwłaszcza ta ze szlafmycą... Chciałabym mieć taką słodziutką na własność...

    OdpowiedzUsuń
  15. Pani Gosiu karteczki jak zwykle rozpieszczają oczy, a Tilda z girlandą serduszek przecudowna!
    Pozdrowionka
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. co tu pisać...karteczki Gosi jak zawsze śliczne,a nowe Tildusiowe stempelki urocze :)...chciałabym dostać je w swoje łapki hi hi :)
    pozdrawiam-Agnes

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne karteczki!;) I te Tildy mmm...;)

    OdpowiedzUsuń