poniedziałek, 10 października 2011

Idą święta...

powolutku,
a na moim tagu maszeruje magnoliowy Edwin z najnowszej kolekcji stempli, już wkrótce dostępnej w sklepach. Tag z papierów, z  przepięknej kolekcji TSC, wycięty Cricutem.
Kwiatek mojej produkcji. Stempelek pokolorowany Copicami.

Edwin dzisiaj przynosi Wam pierwszy świąteczny prezent:) .
 Każdy komentarz  pod tym postem weźmie udział w losowaniu stempelka z Edwinem. Czekam na Wasze wpisy do czwartku 13.10. do 24.00
W piątek losowanie. Pa! Pozdrawiam!




Nie zapomnijcie o nowym wyzwaniu na magnoliowym oficjalnym blogu TOMIC.

51 komentarzy:

  1. karteczka cudo, ale to nic dziwnego, wszak wyszła spod Twoich rączek
    Takim cudnym stempelkiem ostemplowałabym cały szary Charków :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. ojej na takie cuda to ja też ostrzę ząbki :-))) i staje w kolejce jako fanka Twoich dzieł :-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gosiu świetna praca!! a w Edwinie chyba się zakochałam :) (ciekawe co mój mąż na to :):)). Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi również przypadła do gustu ta praca :)
    Nanana .. pick me pick me :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Edwin jest cudowny,chętnie go przygarnę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Edwin rządzi :) Super tag :) byłby świetną ozdobą prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  7. no nie! :)
    czadzior! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny tag! Bardzo mi się podoba!
    Zresztą jak wszystkie Twoje prace!
    Chętnie przygarnę Edwina!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. SUPER TAG!Może jest szansa, na pojmanie tego taga a nie tylko stempelka? ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, szaleństwo z tym prezentem :D

    Piękny tag! taki...mroźno-ciepły :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny stempelek! Tag przeuroczy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tag jest obłędny! a stempel piękny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny, klimatyczny tag. Jak się zrobiło zimowo... Edwin bardzo do świąt przygotowany, niesie paczki na 2 ręce, może mi coś przyniesie...

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie zaopiekuje się Edwinem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Edwin bardzo sympatyczny, rewelacyjnie pokolorowany, a tag w moich ulubionych kolorach ....:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj piękny stempelek... wspaniała kartka!

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj takie cuda spod twojej ręki wychodzą że tylko pozazdrościc:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jaka piękna zimowa sceneria - Edwin rewelacyjnie pokolorowany :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Witam! Śliczny tag, już pachnie świętami u Ciebie:) Ja też chętnie zapisuje się po stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak zwykle cudo, Gosiu.
    Przeogromnie mi się podoba wszystko ,począwszy od pokolorowania stempelka przez cudowne dodatki i kwiatuszka do tuszowań brzegów .

    OdpowiedzUsuń
  21. Znowu cieszysz moje oczy... Edwin boski! Pozdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  22. Idą święta,idą a Gosia nam szaleje z pięknymi tworami :) świąteczne stempelki Magnolii (obojętnie które) to te,które najbardziej lubię.JAkoś mi ta Magnolia idealnie do świąt pasuje :)więcej Gosiu!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ujmujący.A ten kuszący zmrożony kwiat! Śliczny!
    A Edwin daleko by nie miał :D Pozdrawiam madikam

    OdpowiedzUsuń
  24. chętnie przygarnę takie cudo,bo straaasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Edwin rewelacja! Święta idą a ja jeszcze nie popełniłam świątecznego cosia, a ten wygląda zachęcająco!

    OdpowiedzUsuń
  26. Edwin to ja Asia, Twoja nowa Właścicielka ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pięknie ozdobiony tag.
    Edwin uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny tag

    uwielbiam twoje kartki pełne przepychu i tylu szczegółów i detali
    ja tak nie potrafię i dlatego podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojejku jakie cudeńko :) Piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny tag.
    Bardzo mi się podoba ten stempelek. Chętnie bym go wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczny!!! Oj święta coraz bliżej!

    OdpowiedzUsuń
  32. oj, takiego swiątecznego nie mam, chetnie przygarnę :-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Karteczka śliczna stempelek też :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. ja chcę, ja chcę:)
    fajniutki jest:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Śliczny jest...nie odmówię sobie tez przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Z wielką chęcią przygarnę:)
    cudny tag:*

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudo :) Uwielbiam Twoje kolorowania mrrrr.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jak zwykle kartka zabójcza... a takiego chłopca to bym chętnie sobie zgarnęła...

    OdpowiedzUsuń
  39. śliczny tag! pięknie pokolorowany Edwin:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Również przystanę i zaczekam =]

    OdpowiedzUsuń
  41. pozdrawiam :) i Ciebie i Edwina! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Och to może i ja spróbuję szczęścia, śliczne są wszystkie Twoje karteczki, normalnie mistrzostwo;)

    OdpowiedzUsuń
  43. Piękna karteczka!!!
    Edwin też fajny chłopak:)

    OdpowiedzUsuń