piątek, 2 września 2011

Nowe wyzwanie w Digi Scrap

Dzisiaj nowe, bardzo ciekawe wyzwanie na blogu Digi Scrap. Bawimy się z mapką. Ja potraktowałam ją nieco przewrotnie i niedosłownie, ale ogólny zarys pozostał. Moja karteczka, to powitanka dla chłopczyka z duuuużym misiakiem - digi stempelek ASIQ "Miś urodzinowy" (pokolorowałam go Copicami)   użyłam także napisu, digi, Vvia - bilet . Całość wygląda tak:




 

Zapraszam, weźcie udział w wyzwaniu! Nagrody czekają!

Pozdrawiam serdecznie! Po pierwszym dniu pracy czas na zasłużony odpoczynek:))

16 komentarzy:

  1. Gosiaku! jak ty inspirujesz!!! :)
    Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta karteczka jest po prostu cudowna. Radosna, dziecięca, a jednocześnie trochę "starociowa". I wszystko do siebie idealnie pasuje. Niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój syn jak zobaczył ta kartkę to krzyknął:"OOO hauał !"
    Fajniusia jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowna ! jak będę miała 3 urodziny chrześniaczki to już wiem gdzie zamówię kartkę !!

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja jestem nią oczarowana.
    Niezwykłe masz pomysły Gosiu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pani to ma talent Pani Gosiu!!!
    Pozdrawiam
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  7. ale fantastycznie wszystko się skomponowało !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudniasta! I taka kolorowaaaaaaaaa:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna :-) i Gosiowa w każdym calu :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och jaka słodka:)Dziękuję za odwiedziny na blogu i miłe słowa.Pozdrawiam i śle promyki słonka!
    Peninia*

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna jest ta kartka ;)
    nie mogę się napatrzeć ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. słodka i bardzo radosna:)świetna kolorystyka:))
    Gosiu dziękuję:))

    OdpowiedzUsuń