piątek, 23 września 2011

Następna kartka z art journala

Dzisiaj kartka, która powstała w szaleńczym tempie, kiedy to doczytałam, że na scrapkach.pl wyzwaniowo,  kończy się dzisiaj wyzwanie "Igła z nitką".
I właściwie dopiero dzisiejsza kartka jest bardziej art journalowa niż albumowa:))
Ma głęboki sens i podwójne dno. Napis, który tam umieściłam przekazuje dokładnie to co czuję, wdzięczność za wszystkie lekcje, których mi udzielała i udziela, te  życiowe i te szyciowe. Razem z mamą szyłam pierwsze ubranka dla lalek, ona uczyła mnie staranności, z nią uszyłam moją suknię ślubną. Wpis taki wielopokoleniowy, mógłby być podziękowaniem mojej mamy dla jej mamy, "etc." (taki tytuł jest na okładce mojego art journala) i dla innych niesamowicie zdolnych kobiet z mojej rodziny.
A teraz już moja karta






Pozdrawiam weekendowo! Dziękuję za komentarze, bardzo, bardzo mnie motywują!

17 komentarzy:

  1. świetna :) podoba mi się napis , super pomysł i jak zawsze nastrojowa ..klimatyczna ... taka Twoja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój żurnal jest świetny... bardzo Ci zazdroszczę prowadzenia =] Ale tak pozytywnie =]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowny wpis.
    Co jeden to piękiejszy.

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny i wzruszający wpis!!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja Ci zazdroszcze ze mozesz tak powiedziec...
    łapnęło mnie za serce

    OdpowiedzUsuń
  6. bajjjjjjecznie! obrazek i tekst+ dodatki! super kompozycja!

    OdpowiedzUsuń
  7. odpowiadając na Twoje pytanie, do szkoły chodzę, zrobiłam sobie wolne od szkoły popołudniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wpis!
    równie piękne stemple...szczególnie ten z suwakiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowty...mam wrażenie,że przeniosłam się w czasie o jeden wiek...a może i dwa...cudo:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo BARDZO mnie się podobuje:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna praca! Wspaniały wpis, piękna opowieść, wzruszające hasło. Piękna kompozycja, kolorystyka, dobór dodatków. Zachwycająca praca!

    Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  12. padłam jak zobaczyłam! przepiękny wpis! cudowne detale i klimat, który stworzyłaś :)

    OdpowiedzUsuń