piątek, 12 sierpnia 2011

Urodziny

18 urodziny mojego Synka!!! Dzisiaj właśnie jest ten dzień. Mam dorosłe dziecko! Czas pędzi nieubłaganie, niedawno mały chłopczyk, dzisiaj młody mężczyzna... wzruszam się, więc nic więcej nie napiszę. No może jeszcze - STO LAT SYNKU! Udanego startu w dorosłość!

Oczywiście karteczka musiała być, digi stempelek Mo Manning idealnie pasuje do mojego szalonego informatyka:)
Kolorowałam  Copicami.

Wczoraj Kacper odebrał fotki do dowodu, jedną sobie przywłaszczyłam i zrobiłam malutką ramkę z dużą ilością stempli.

Na dzisiaj tyle, życzę Wam miłego weekendu, a ja zabieram się do przygotowania 18-tkowej imprezki, zaraz piekę tort:)) Pa!

19 komentarzy:

  1. Życzę więc udanej imprezki i kolejnych szalonych lat dla syna =]

    Piękne rzeczy stworzyłaś =]

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkiego naj naj dla przystojnego Kacpra:)
    kartka i ramka śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co piękne!
    Karteczka i ramka fantastyczne;)Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ masz syna:D
    Szalonej imprezy i lekkiego startu w dorosłość!:)
    Piękna kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego dla Kacpra!!Udanej imprezy i smacznego mamusinego torta:P
    Gosiu, karteczka i ramka śliczna!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. No to i buziaki ode mnie :-) Kartka rewelka :-) Rameczka świetna...ech dorosłe życie

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj to chyba urodziłaś go w przedszkolu... albo zdjęcie w profilu masz sprzed 20 lat !
    :p
    Poważnie sądząc po Twoim zdjęciu myślałam, że jesteś góra w moim wieku (28).

    Wszystkiego najlepszego dla syna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjna kartka, uroczy syn! :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Magdalenardo, zdjęcie mam świeżutkie z tegorocznego Zlotu w W-wie, ufff, dobrze,że jeszcze się jakoś trzymam:)
    Dziękuję za wszystkie życzenia!!!Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  10. The card is so cool ! I like 8)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super imprezki Wam życzę:)Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe dla Jubilata:))
    Świetna kartka:))...i rewelacyjne fotki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka jest rwelacyjna!
    Obrazek pokolorowany po mistrzowsku :)
    Ramka jest cudna!
    Najlepsze życzenia dla Kacpra :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Stempelek pasuje jak ujulał do zapewne większości synków w tym wieku. Proszę jak ten czas leci, czego po Tobie w ogóle nie widać. Rameczka urocza... Udanej zabawy i wszelkiej pomyślności dla Kacpra.

    OdpowiedzUsuń
  14. To wszystkiego najlepszego dla jubilata:)
    Mogę tylko powiedzieć, że napis na kartce, tyczy się i Ciebie Gosiu i Twoich prac: "YOU ROCK!" :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem pod wielkim wrażeniem - masz 18letniego syna!!! Wow!!! Ja mam tyle lat, że mogłabym być matką dziecka w takim wieku, ale... nie jestem :D Moje brzdące mają 2 i 3 lata :) Jak będą miały 18 to ja będę starą babcią :D:D:D W każdym razie nigdy nie sądziłam, że masz "takie stare dziecko" :D Wszystkiego najlepszego dla jubilata :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ty masz osiemnastoletnie dziecko? ej Gosiu,coś kręcisz!!!przecież tak łodziutko i kwitnąco wyglądasz.Kartka dla potomka świetna a sam potomek na pewno skradnie niejedno kobiece serce,pilnuj go,pilnuj !!! :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Gosiu i ja nie mogę uwierzyć, że masz 18-letniego syna. Wszystkiego najlepszego dla niego!!

    Jestem w szoku!! U mnie 18-stka dopiero za 7 lat...

    Pozdrawiam cię cieplutko i dziękuję za odwiedziny!
    A kartka i rameczka cuuuuuuuuuudoooooooooo!!

    OdpowiedzUsuń
  18. o Kochana i moje dziecię jest z 12.:)))
    Wszystkiego najlepszego dla Syna.
    Piękną kartkę mu zrobiłaś:))

    OdpowiedzUsuń