wtorek, 9 sierpnia 2011

Nowinka:)

Właśnie przed chwilą przeczytałam miłą nowinę, że znalazłam się w zespole projektowym Digi Scrap. Razem ze mną do grona projektantek zostały powołane:) Asia3City,  Klaudia czyli KSZP  i   Marta S.
Zaczęła się nowa przygoda, mam nadzieję, że radosna i pełna pozytywnych emocji. 
Trzymajcie za mnie kciuki!

A dzisiaj po południu spotkałam się z moją zdolną kursantką Magdą na kolejnej lekcji scrapowania. Tym razem robiłyśmy notes, a Magda oswajała się z Zutterem. Do ozdabiania notesów wykorzystałyśmy papiery i stemple z nowej, pięknej kolekcji MME - Lost&Found .

Mam nadzieję,że blog Magdy ujrzy wkrótce światło dzienne i podziwicie jej prace zrobione pod moim kierunkiem, a także te, które zaczęła wykonywać samodzielnie. 

A mój notesik wygląda tak:




Pozdrawiam serdecznie, dzisiaj szczególnie te z Was, które się o mnie martwiły. Wszystko jest ok, ze mną i u mnie. Buziaki!!! Jesteście Kochane!
Dziękuję za Wasze komentarze, lubię je ogromnie!!!:)
Pa!


16 komentarzy:

  1. ale jest boski! cudny :)

    Ale Gosiu się cieszę, że mogę być obok Ciebie w DT :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Gratuluję serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń
  3. och GRATULUJĘ Kochana!!!!!
    Notes jest cudny, uwielbiam Twoją zabawę stemplami i już widzę te piękne prace Twojej uczennicy:)) - pod takim kierownictwem to muszą być cuda:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny notes:)
    super wiadomości:)bardzo się cieszę i serdecznie gratuluję:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny notes :) gratuluję i czekam na efekty zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje Gosik!!!!a notesik przecudny,zresztą Ty to wiesz...

    :***

    p.s.a karteczkę pod poprzednim postem kocham!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gosiu również gratuluję, jestem pod wrażeniem, że mogę razem z Tobą uczestniczyć w DT, liczę na wsparcie Twojego doświadczenia jestem świeżynką w takiej współpracy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny notes! Gratuluję!!!! Chętnie tez bym chodziła do Ciebie na doszkalanie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również witam i gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje, Gosiu! A notes jest cudowny;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet nie wiesz jak się cieszę, że mogę stać u Twojego boku w DT :D

    OdpowiedzUsuń
  12. No cudne wieści :-) Notes świetny bardzo mi się podoba akcent z kolorowa "baletnicą "

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajniutki notesik =]
    Gratuluję wspaniałej nowiny =]

    OdpowiedzUsuń