poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Notesik i losowanie

No cóż wakacje minęły. Dziś pierwszy dzień w pracy, a w czwartek spotkam się z moimi dzieciakami.
Żeby sobie umilić dzisiejszą Radę Pedagogiczną zmajstrowałam notesik. (oczywiście nie na Radzie, ale wczoraj wieczorem). Wesolutki taki, trochę vintage, z kolorowymi przekładkami.
Zgłaszam go na wyzwanie Fashionable Stamping Challenges





A teraz losowanie kompleciku

Uwaga!!!! Poleci do nr .......................................

16 wpis pod postem zostawiła..................... Marta S.!!!!! 

 Pozdrawiam serdecznie!!! Dziękuję za komentarze! Pa!!!

19 komentarzy:

  1. Oj Gosiu Ty to masz fajnie, ja już od środy w szkole siedzę - sprzątanie, segregowanie zabawek i materiałów plastycznych, a do tego przenosimy rzeczy z jednej sali do drugiej świetlicy, bo zabrali nam jedno pomieszczenie...

    OdpowiedzUsuń
  2. Gosiu notes jest genialny :)
    jejku ja?
    nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę!!!
    Cały czas myślę tylko o operacji .. boję się .. a tu taka niespodzianka!!! Cudownie :**

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Martuś.
    Bardzo przyjemny prezent.
    Gosiu jak zwykle stworzyłaś cudeńko.
    Jak ja bym tak chciała tworzyć.

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję wygranej takiego cuda:) Gosiu czyli co, na radzie robiłaś? bo ja mam zamiar szycie breloczków jutro wziąć:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Notes cudny, piękne detale:)
    Ja mam jutro radę- ale o działaniu tego typu nawet nie myślę;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu ,moglas na radzie:)scrapbooking trzeba propagowac:P
    a Marcie zazdraszczam wygranej
    :***

    OdpowiedzUsuń
  7. Marta szczęściara :)))
    Notesik śliczny, klimatyczny z duszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful Gosia!!
    I love it, great tape you've used on the pages!
    Hugs from me to you :O)
    Nina x

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla Martusi, a notesik aż szkoda używać na zapiski z rad.

    OdpowiedzUsuń
  10. Amazing and stunning. Thanks for stamping along at FSC. Caz

    OdpowiedzUsuń
  11. Such a breathtaking note book, really wonderful.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful !
    Thanks for sharing this adorable piece with us at Fashionable Stamping Challenges.
    Ellie (DT member)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gosienko, notesik PRZEPIEKNY!!!! Cudne kolory i piekne stemple ;) Rewelacja!
    Dziekujemy za udzial w wyzwaniu FSC ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. What a beautiful notebook, gorgeous colours and so much attention to detail. Thanks for joining us at Fashionable Stamping Challenges and good luck
    Claire xx

    OdpowiedzUsuń