czwartek, 4 sierpnia 2011

Notes

tak sobie rano zrobiłam, ni z tego ni z owego. Znowu lekko starociowy. No cóż, lubię takie klimaty.
Kupiłam ostatnio urządzonko, które przetwarza zdjęcia z  tradycyjnych klisz na zapis cyfrowy. Bajeczna zabawa. Powyciągałam dziesiątki klisz,które leżały sobie od kilku, kilkunastu i więcej lat:) w pudle i skanuję. I nie ma zmiłuj co chwilę ryczę i się wzruszam, odnajduję na nich chwile dawno zapomniane i ludzi których nie ma i tych, którzy dorośli, zmienili się.  Najbardziej ciekawią mnie zdjęcia, które robił mój tata, a które nigdy nie zostały przetworzone na papier. Jest kilka takich klisz. Jutro pędzę po nie , bo ciekawość mnie zżera:)))




papiery UHK Gallery

21 komentarzy:

  1. prześliczny :))))))))))))))) piękna kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super klimaty i przy tym praktyczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny. Mistrzostwo po prostu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny!!!!!

    Pozdrawiam gorąco spod krzaka z malinami :D

    OdpowiedzUsuń
  5. lekko starociowy i dokładnie taki jak lubie :) Cudowny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Please, please, opowiedz wiecej o tym urzadzonku, jak wyglada, czy jest bardzo skomplikowane?
    Mam -doslownie-pudlo moich kilsz /nie liczac "rodzinnych" i co jakis czas wywoluje w sklepie po kilka sztuk...Bardzo chcialabym kupic takie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłam w Lidlu w tym tygodniu, często też jest w ofercie sklepu Tchibo. Małe pudełeczko - scaner, w zestawie płyta z oprogramowaniem. Banalne w obsłudze, spisuje się rewelacyjnie. Polecam z czystym sumieniem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosiu = notesik jest śliczniutki:))

    OdpowiedzUsuń
  9. jak to to się Gosiu nazywa??
    tez bym chetnie to kupiła)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny, piękna kolorystyka i kompozycja, zazdroszczę zdolności;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Asica
    Slide & negative scanner

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastyczny notes! podziwiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękny notes i piękne albumy tworzysz:)
    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga:
    http://kasiulkowetwory.blogspot.com
    Pozdrawiam- ARTYSTKA26

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ cudowny ten notes ! taki styl kocham, sama go nie potrafię stworzyć :/
    pędze do Lidla, moze jeszcze będzie takie cudo, sama bym zrobiła porządek w kliszach !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny notes!!!
    Piękna kompozycja i kolory :)
    Też mi się marzy to urządzenie...
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam klimat Twoich prac:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale cudny, świetnie wygląda taki ostemplowany, ja jakoś nie umiem się tak bawić:/
    ściskam

    OdpowiedzUsuń