czwartek, 11 sierpnia 2011

Morskie klimaty

Kolejny stempel z mojej ulubionej kolekcji, tym razem w takiej kolorystyce, która zawsze kojarzy mi się z wakacjami, morzem, plażą na Lazurowym Wybrzeżu:), albo w Międzyzdrojach:)
Ten zestaw kolorów był moim ulubionym, gdy byłam małą dziewczynką.
Takie kolorki nieprzypadkowo zaistniały na mojej pracy. Zrobiłam ją na wyzwanie ScrapShopChallenge  "Morski styl". Zgłosiłam ją także na wyzwanie ILS "papier miesiąca" 
i "Pocztówka z wakacji" w Scrap Pasji




Zapraszam Was także na bloga mojej uczennicy:) Magdy . Będę śledzić jej poczynania i Was zapraszam! Jedno jest pewne, Magda złapała bakcyla:)  Witaj w Klubie!:)

20 komentarzy:

  1. Karteczka ze ślicznymi kolorkami =]
    Pięknie wyszła =]

    I jeżeli to są początki Magdy... to chylę czoła =]
    Śliiiiczne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka!
    Pozdrawiam!:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj ładna... zestawienie też ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super karteczka, z wakacyjnym klimatem
    tylko gdzie to lato?

    wiesz, że możesz ją zgłosić na wyzwanie "papier miesiąca" w I lowe scrap? to chyba ten papier.

    pozdrawiam
    mz

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolorki i tematyka też są mi bliskie, może turkusowy w nieco późniejszym okresie życia. Fantastycznie klimatyczne stempelki, brakuje kosza plażowego z wikliny

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo Śródziemnomorski klimat.zapach piasku i morza.Super.

    OdpowiedzUsuń
  7. This card is really stunning!
    Hugs Nicolet

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kartka i kolory fantastyczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna Gosiu, piękna!!!
    Ps. mam do Ciebie mały romansik :D
    Wieczorkiem się odezwę na gg :**

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny morski klimat:))Serdecznie pozdrawiam Gosiu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna, bardzo oryginalna praca! Rewelacyjne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och cóż za klimat...
    Wzruszająca karteczka - taka ciepluchan na te chłodne dni!

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam te kolorki:)więc baaardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna i w moim ulubionym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna praca, magiczne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna jest! Klimat oddaje niesamowity - nie ma jak blogie lenistwo i zapatrzenie w morską dal!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetna kartka, pasuje tez na wyzwanie Scrap Pasji! - zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń