wtorek, 2 sierpnia 2011

Księga Gości z Tildą i Edwinem

czyli moja pierwsza praca z serii " Ślub z Tildą":) Dzisiejszy maraton. Założyłam sobie, że Księga będzie powstawała na spokojnie do piątku... i co? Nie oderwałam się od pracy przez 10 godzin!!! Szaleństwo! Mam nadzieję,że osiągnęłam efekt jakiego oczekuje Joasia.
Księga powstała z papierów UHK Gallery, tekturek Efinki i stempelka Magnolii, między innymi :)
Okładka jest tu dominująca, środek skromny. W środku najważniejsze będą życzenia!










Pozdrawiam serdecznie w ten cudny wieczór na tarasie, po bardzo pracowitym dniu!!!
Zgłaszam na wyzwanie na nowym blogu It's all about the Vintage

14 komentarzy:

  1. oj oj mnie ten efekt zadawala w 100% :-) Piękna

    OdpowiedzUsuń
  2. okładka odrobine, jak dla mnie, przesłodzona, ale ładnie komponuje się z wnętrzem, własciciele powinni byc zadowoleni :)! dobra robota

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Tildą musi być słodko:))

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza i piękna! :) 10 godzin oj oj, ja bym tak nie potrafiła, oklejanie wszelkich form albumowych nadszarpuje moje nerwy :D Za to też dziś zrobiłam mały maraton: dwie zawieszki, kartka i okleiłam resztę bazy na album ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Och jaka cudowna!Wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  6. What a beautiful piece of talented work. Great details!

    New vintage challenge blog has started on 1st of August It's all about the Vintage. We are offering some yammy blog candy on August. Pop over to check it out!

    Hugs, Sande xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. thanks for joining us at It's all about the Vintage
    Elma

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna, Gosiu, jesteś niesamowicie zdolną babeczką!

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo oryginalna:)cudny stempel Magnolii:)

    OdpowiedzUsuń
  10. This is so beautiful! Great job :)
    Thanks for joining us at It's all about the Vintage.

    Hugs, Katjuska

    OdpowiedzUsuń
  11. this is so, so wonderfull;)
    I am very happy, that yuo found our blog...

    OdpowiedzUsuń
  12. This is absolutely gorgeous!
    Thanks for joining us with our first Vintage challenge :)

    OdpowiedzUsuń
  13. This is beautiful still :)))

    Thanks for joining us on our first challenge at It's all about the Vintage. Hope to see you soon again!

    Hugs, Sande xx

    OdpowiedzUsuń