poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Coffee Cup Album

Zrobiłam sobie ten zwariowany album, bo od dawna za mną łaził:)  Gotowy projekt do ściągnięcia i wydrukowania za free jest tutaj.
Dosyć wiernie trzymałam się oryginału, dodałam tylko kilka drobiazgów, wstążeczek i naklejek, ale można z tym projektem sobie poszaleć, dodać swoje detale, dołożyć stron, pobawić się z mediami. Dla mnie kolory i pomysły projektantki Wilny Furstenberg są tak fantastyczne,że nie zmieniałam prawie nic.
Projektów kawowego albumu jest więcej, z tym,że niestety trzeba za nie zapłacić, ale pewnie się skuszę:)) są takie śliczne.
W moim albumiku pojawią się jeszcze jakieś osobiste zapiski, jest na to mnóstwo miejsca!













Buziaki poniedziałkowe! Pozdrawiam!

10 komentarzy:

  1. Jaki świeeeeeetny!!! Bardzo, bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! zatkało mnie!!! boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. No powiem Ci Gosiu, że Twoje albumiki zaczynają mnie wciągać...pełne świetnych dodatków i cudnie skomponowane :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest :)
    Wiesz Gosiu, moim marzeniem jest obejrzenie Twoich albumów na żywo, tak abym mogła je dotknąć mmm ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. to,co lubię najbardziej- kawa i babeczki. :D świetny album.

    zapraszam do mnie na CANDY!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny album, wesoły i kolorowy, super!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale boski =]
    Po prostu rewelacja =]

    OdpowiedzUsuń