środa, 3 sierpnia 2011

Biel i wyróżnienie

a dokładnie- ślubna biel, nowe wyzwanie Polek. Po wczorajszym maratonie, którego efektem jest ta Księga Gości, zabłądziłam:) przed snem do pracowni i kartka biała i ślubna musiała się zrobić. Jak wyzwanie to wyzwanie!







I jeszcze przemiłe wyróżnienie na blogu City crafter challenge blog

 Za romantyczny komplet


 Cieszę się tym bardziej, że znalazłam się w  doborowym towarzystwie - Magdy Matraszek, Brises i Annar, oraz jeszcze 5 znakomitych dziewczyn z różnych stron świata.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze!

12 komentarzy:

  1. Stunning Hunny! I love this stamp. Very elegant.
    Hugs xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest, taka delikatna, i spokojna. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna - piękna w prostocie i tej bieli

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś absolutnie niesamowita!!!!!1
    przeglądałam co porobiłaś jak mnie nie było... :) kopara opada :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo oryginalna i niepowtarzalna kartka!
    Gratuluję!
    Pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna... a ta suknia na wieszaczku boska.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kapitalna kartka a suknie jest idealnym motywem do tej kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna, sukienka cudna:)
    gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  9. cóż za cudny stempelek...cudowna karteczka,również zasługuje na wyróznienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przecudna karteczka!!i boski stempelek!!

    A wyróznienia gratuluje ,tym bardziej ,ze to "mój "najkochańszy komplecik!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. codziennie mnie zachwycasz:)

    OdpowiedzUsuń