wtorek, 26 lipca 2011

Romantycznie...


Komplet - kartka i scrapuszko (dawno nie robiłam) w romantycznym stylu vintage. Lubię takie nastroje, a ostatnio jakoś zapomniałam o nich:)) Dzisiaj mnie dopadło i się zrobiło:)

Dziękuję Wam za komentarze pod  albumikiem, już mi chodzi po głowie nowy albumowy pomysł . Tymczasem przede mną Księga Gości jakiej jeszcze nie robiłam. Wierzcie mi to prawdziwe wyzwanie. Papiery już leżą na biurku...

Jest wielce prawdopodobne, prawie pewne, że za kilka dni spotkam się nad morzem z Gosią F. - Malflu  i już się cieszę, baaardzo, tralalala...




 Zgłaszam na wyzwanie CCCB
oraz Top Tip Tuesday


30 komentarzy:

  1. Bardzo, bardzo taka kwiecista.
    Bardzo, bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Absolutely stunning...

    hugs
    Debbie

    OdpowiedzUsuń
  3. Niezmiennie się zachwycam, się natycham, zazdraszczam talentu i obśliniam monitor :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach oczarował mnie ten komplecik...cudowny!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny ,"poszarpany" komplecik,świetnie się odnajdujesz w tym stylu,MAgnolie mają konkurencję....hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy komplecik :).
    Pięknie go ukwieciłaś!

    OdpowiedzUsuń
  7. wow this is just beautiful!! Hugs Juls

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowicie piękny komplecik:) robisz cuda!

    OdpowiedzUsuń
  9. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i ja się cieszę :-) już za chwileczkę już za momencik :-)
    A komplet cudownie romantyczny och ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakochałam się!!!!Gosieńko,poposze taki sam ..zamawiam,cena nie gra roli!!Kocham!!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Pani Gosiu wszystkie prace przepiękne, to chyba już standard. Kartka, którą stworzyła Pani dla mojej przyjaciółki dziś trafiła do jej rąk i pozwoli Pani, że zacytuję: "To co właśnie trzymam w ręku, to najpiękniejsza rzecz i prezent jaki kiedykolwiek otrzymałam, jest fantastyczna"...i jeszcze kilka komplementów, które są skierowane do Pani! Wszystko co Pani tworzy jest nie do opisania. Kocham te prace:*
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  13. This is stunning! So much detail and very, very pretty - LOVE IT!


    Thanks for joining in with this weeks 'Make it Girlie' Challenge over at Top Tip Tuesday :)
    You don't have a TIP you could share with us too do you? You could win an extra prize!!! Full details on TTT.

    Carol x

    OdpowiedzUsuń
  14. These are just adorable ... I love your style so very pretty ... thank you for playing along at CCCB ...

    OdpowiedzUsuń
  15. piękny komplet!!!!!:*
    uściskaj Gosię:))

    OdpowiedzUsuń
  16. zapraszam po wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny zestaw, szczególnie karteczka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. So unique and lovely, lots of beautiful details, thanks for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  19. Gosiu, komplet jest tak piękny, że wpatruję się w niego zauroczona! Tak cudownie łączysz kolory i dodatki - wszystko bardzo, bardzo mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudny romantyczny klimacik!

    OdpowiedzUsuń
  21. Podpisuję się pod pochwałami dziewczyn - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. OH MY...I feel like I've stepped back into the world of vintage of goodness!! This is absolutely stunning and I'm so happy you're playing with us at Top Tip Tuesday for our "Make it Girlie" challenge.
    Good luck to you and happy stamping...
    Lisa xx

    OdpowiedzUsuń
  23. Your creations are beautiful. Thanks so much for playing along with us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you for taking part in GIRLIE challenge at Top Tip Tuesday!

    Your creation is beautiful!:)

    So happy you've joined us!

    Maggie
    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. Wow! What gorgeous creations!

    OdpowiedzUsuń
  26. Totally girly and fabulously gorgeous! Thanks for playing along with us on the
    Top Tip Tuesday Challenge
    hugs Samantha 

    OdpowiedzUsuń
  27. OH so so sweet!

    Thanks for playing with us at Top Tip Tuesday this week:0)

    Hugs;
    Janette

    OdpowiedzUsuń
  28. This is so STUNNING! LOVE everything about it!
    Thank you so much for joining us at CCCB!

    OdpowiedzUsuń