piątek, 8 lipca 2011

Pudrowo, stemplowo

Bardzo często zdarza się, że tuż przed snem wchodzę jeszcze na chwilę :) do pracowni. Niestety to miejsce rzuca na mnie jakieś uroki i wychodzę , wyczołguję się , kiedy już prawie świta... Rano wyglądam jak upiór, ale co tam , gębula się cieszy, że powstało coś nowego. No i cóż trzeba ratować się kawą, co właśnie czynię i pokazuję Wam co zrobiłam. Nietypowe dla mnie, bez Tildy, bez kwiatków, za to z dużą ilością stempli. Nabałaganione jak zawsze, przynajmniej kartka, bo pudełko dosyć grzeczne:)
Za oknem mocno pada, ale to nawet przyjemne, po ostatnich upalnych dniach. Pozdrawiam! Pa, pa!







19 komentarzy:

  1. oj znam to znam...ale jak widzę takie prace....to było warto zarwać noc :-) Cudooo :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta Twoja nocna zabawa:)) - piękne prace stworzyłaś, Ty mój Ząbiku Potworniasty:))):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem, że się narażam, ale....


    .....


    .....


    te bez Tild lubię najbardziej :D


    Cuuuuuuuudne są!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Noc bywa bardziej twórcza od dnia :)
    Stworzyłaś kolejne piękne rzeczy
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mi jak zwykle szczęka opada... Twoje prace są boskie z Tildami czy bez...

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna, ja nie wiem skąd bierzecie te wspaniałe pomysły. Pozdrawiam i zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne =]

    Opakowanie jest super =]

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny komplet:)pudełko rewelacyjne:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj,to była wspaniała noc ;-P..piękne!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Warto było zarwać noc dla stworzenia takich wspaniałości!! Ja też najczęściej tworzę po nocach, ale jak patrzę na moje wytwory to myślę sobie, że lepiej było pójść spać... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. I ja najczęściej w nocy scrapuję, ale gdzie mi tam do Twoich fantastycznych prac. Mają absolutnie niepowtarzalny klimat.

    OdpowiedzUsuń
  12. All these cards are fantastic Gosia!
    Have a nice weekend!
    Hugs Nicolet

    OdpowiedzUsuń
  13. cudne prace!!! w moim ulubionym stylu,
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe!!! w świetnym klimacie - takie jak lubię najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto poświęcić całą noc dla takich pięknych dzieł :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gosiu Twój bałagan na karteczkach jest obłędny:)))

    OdpowiedzUsuń